Game Over

01Kwi07

To było 18 pięknych miesięcy… Dziękuję za to, że chcieliście czytać moje wypociny oraz za wszystkie wasze komentarze.

Wszystko ma jednak swój koniec. Nie można w nieskończoność, dzień po dniu, sypać pomysłami. Wcześniej czy później następuje wypalenie, które objawia się spadkiem formy. Teksty pojawiają się coraz rzadziej. Coraz gorsze. Pisane na siłę. O poziomie grafik nie wspomnę. Spada liczba odwiedzających a tym samym komentarzy.

Pojawiły się też naciski abym zaprzestał tego co robię. Anonimowe telefony. Spuszczanie powietrza z opon auta i groźby wetknięte za wycieraczkę. Rozmowy z pracodawcą. Na koniec wizyta dwóch smutnych panów. Zostałem nawet wytknięty z ambony. Sąsiedzi przestali się do mnie odzywać. Przyjaciele pochowali się. Ostracyzm coraz cięższy do zniesienia.

Ponadto zaangażowałem się z paroma innymi osobami w nowy, ciekawy projekt pod nazwą Aplauz i zaakceptowanie. Link do strony projektu wisi już od paru dni z prawej strony.

Postanowiłem więc zakończyć pisanie tego bloga.

Nie mówię: żegnajcie.

Może jeszcze kiedyś wrócę?

 

 

 

 

21 Responses to “Game Over”

  1. 1 G

    Dobra dobra, zupa z bobra.
    Ale lepsza – z wieprza.
    Wpis stosowny do daty 😛

  2. my też, my też;)

  3. 3 michalsc zza Odry

    I znowu nie bedzie teleranka? 😉

  4. 4 Cpols

    O qrde! Ales mnie przestraszyl zanim nie skojazylem daty! Musze isc na spacer by sie uspokoic.

  5. 5 Flogiston

    Przestańcie żartować, sam twierdziłem, że twórcy PISjanizmu mają wiele wspólnego z Łukaszenką, ale, ale – dziś mamy 01.kwietnia!!!!

  6. Spieprzajdziadu.com wpadlo na podobny pomysl 😛

  7. Czujność wyrobiona na Twoich tekstach (tuż za rogiem, czają się smutni panowie), nie pozwoliła mi uwierzyć w ani jedno słowo 🙂 Do przeczytania jutro 🙂

  8. 8 bynik

    Uwierzyłem, do momentu opisu sąsiadów, a później odetchnąłem z ulgą. 🙂
    Chociaż kawałek o spadającej liczbie komentarzy wydaje mi się prawdziwy i z tego miejsca apeluję do wszystkich zainteresowanych czytulców – poprawcie (poprawmy) się.
    Pozdrawiam 🙂

  9. 9 Galbuś

    No nareszczie !!! zakało IV RP…
    Ciesze się, ze moja ciezka praca nie poszla na darmo… wszystkie te listy, telefony do biskupa i do radia w Toruniu, te oblawenie farba drzwi, te wysyslane wirusy przyniosly skutek. \
    Na pohybel czerownym
    Galbus

  10. Pomożemy! 😛

  11. Dobra,dobra,juz raz mnie Brocha nabral.Ale zart z gatunku bardzo dobrych.

  12. Ta…prima aprillis…Dziwne że w tym dniu to dopiero drugi żart wychwycony przeze mnie w Internecie 😛

  13. 13 J.S.

    Ale jakby co ,to będziemy przysyłać paczki.Daj tylko znać,gdzie przyjmujesz stosowne nauki.Ksiądz proboszcz pierwszego kontaktu na pewno pobogosławi na drogę,a brat-klawisz przemyci greps.

  14. 14 abc

    Aż się przestraszyłem. Dobrze, że tylko raz w roku jest 1 kwietnia. Pozdrawiam.

  15. 15 Qasavara

    Ja prawie też uwierzyłam!!!!!
    Pozdrawiam

  16. niezłe
    wyklęli Cię? Uważaj, zebyś sobie nie wykrakał
    pozdro

  17. Żart był dobry, choć ponury jak diabli.

  18. 18 rychas

    Dobry żart funta wart!! jedziesz do GB? Fragles

  19. 19 Artur

    Zajady mi się ze śmiechu zrobiły 😉
    Pozdrwaiam

  20. Żart jest dobry, gdy publika weźmie go do siebie. Mnie on nie przekonał.

  21. 21 Bolek

    Już 2.IV…Czyżby to prawda?


Skomentuj

