Zobaczyć minę Kaczora po wyborach – BEZCENNE !

18Paźdź07

Dostałem właśnie esemesa:

Założenie butów – 30 sekund

Spacer do lokalu wyborczego – 300 sekund

Oddanie głosu – 120 sekund

Zobaczyć minę Kaczora po wyborach – BEZCENNE !

Podaj dalej!

143 Responses to “Zobaczyć minę Kaczora po wyborach – BEZCENNE !”

  1. Wczoraj małżonka eksplodowała śmiechem po odebraniu smsa (przyksztusiwszy się musującym martini (tak, my-wykształciuchy z burżujskiej łżeelity raczymy się czasem wińskiem różnorakim, bo krewetek i bezy małżonka specjalnie nie lubi)). Bałem się, że skończy się dramatyczną akcją ratunkową.

    Ale wieczór stał się jakoś radośniejszy 😉

  2. 2 nemo

    no i poszło 11 smsów 😉

  3. Myslalam ze tutaj zobacze te mine:-)))

  4. 4 nemo

    @aniagra13
    kwestia czasu 🙂 nasz gospodarz napewno zdobedzie odpowiednie zdjęcie 😉

  5. 5 Flogiston

    Tak, Fragles teraz ciężko pracuje nad obrazkiem Xero-Kurdupla. Wkrótce zobaczymy pierdołę 148 cm kompleksów, (jak mówi Matka_Kurka) z miną kota srającego na pustyni.

  6. Gospodarz musi na razie zarobić na chleb i masło 😉

  7. http://macdac.blox.pl/2007/10/IV-RP-Reaktywacja.html

    Nie wiem, czy ktoś linkował do tego filmiku… ale całkiem sympatyczny.

    I nie wiem, kto jest autorem, ale we fraglesowym stylu.

  8. 8 Alicja

    No i puściłam sms’ki. Nawet w świat:-))) Rewelacja

  9. 9 Nonchallance

    Wiecie? Ja naprawdę chciałabym zobaczyć jego minę gdy przegra 😀 To musi być widok jedyny w swoim rodzaju 😀

  10. 10 don

    Ja odebralem kilka takich wiadomosci na gadu… Zroznych stron Polski, a nawet od znajomych z emigracji 😉

    ~Black Ops… Filmik jest swietny. Naprawde nie mam pojecia czemu PO albo LiD nie wykupia praw do niego i nie puszcza w ramach kampanii…

  11. 11 uciekinier

    pokurcz sie boi przegranej, musieli narobic takich przekretow o jakich nam sie nie snilo

  12. Jarosław nie powinien był pozwolić na takie podchodzenie tej kobiety. Stracił przez to resztki mojej ludzkiej sympatii i wyrozumiałości.

  13. Mój apel do głosujących za granicą: głosujcie wcześnie rano.

    W tych wyborach liczba głosujących za granicą będzie gigantyczna, a więc będą duże kolejki.

    Na przykład 2 lata temu w Paryżu głosowało 3 tysiące ludzi i były kolejki. Tym razem mamy dokładnie taką samą organizację, a głosować będzie 5 tysięcy ludzi. A więc kolejki będą wielkie.

    Skutkime tego sporo ludzi może się zniechęcić.

    Jeśli głosujesz wcześnie (idelanie przed ósmą rano), gdy nikogo niema: nie przedłużasz kolejki.

    Jeśli głosujesz po południu: przedłużasz kolejkę i powodujesz, że inni, którym brak czasu, zrezygnują i nie zagłosują.

    Dlatego apeluję: za granicą głosujmy wcześnie.

    Przekażcie ten apel znajomym za granicą.

  14. 14 uciekinier

    @skubi masz racje, dobrze by bylo zeby ci ktorzy mieszkaja w poblizu punktow wyborczych zorganizowali informacje o parkingach, miescu gdzie mozna cos tanio zjesc itp. To dla przyjezdnych bardzo wazne.
    Wiadomo, ze konsulat nie pomoze.

  15. Myślę że po wczorajszym pokazie płaczu aferzystki PiS wygra…

    A PO może podziekować za to wczorajszej konferencji Sawickiej…

  16. 16 uciekinier

    Palestrina czy PIS rozlicza sie z klakierow takich jak ty przed PKW

  17. voila i mina

  18. 18 Nonchallance

    @uciekinier

    Daj spokój. Palestrina ma ślepą plamkę jeśli chodzi o PiS. Nawet gdyby Ziobro wyciągnął z tłumu przypadkową osobę i powiedział „Jest winny” bez wspominania co, gdzie i kiedy, to Palestrina powtórzyłby za Ziobrą „Jest winny” i nie interesowałoby go co, gdzie i kiedy.

  19. 19 Latarnik

    Bardzo dobra mina 🙂

    Niestety mam wrazenie, ze Kaczynski bedzie po prostu wsciekly, ze uklad triumfuje. Mysle ze ten czlowiek ma powazne problemy z osobowoscia, wiec czemu mialby zrozumiec rzeczywistosc po wyborach?

    Co do glosowania za granica, rozmawialem ze znajomym z konsulatu w Londynie, ktory powiedzial ze kolejki w poprzednich wyborach byly glownie miedzy 11:00 a 16:00. Wczesniej, ale rowniez i pozniej, kolejek nie bylo. Ale i tak zamierzam pojechac zaglosowac wczesnie rano.

  20. 20 Nonchallance

    Hm wygląda z deka jak przestraszony królik 😉 Oooo Bilizna-automat – w PiS-sztabie musi być popłoch 😀

  21. @fraglesi
    @wszyscy

    Witam wszystkich:) Ja też rozesłałem kilkanaście sms’ów & na GG;) A tutaj tak w ramach prywatnej kampanii przedwyborczej pozwoliłem sobie na taki mały, skromny remix o Jarku K(ł)a(m)czyńskim;) Jak chcecie to posłuchajcie i… podajcie dalej jeśli sie wam spodoba:)

    Hymn PIS’u – Jarosław K(ł)a(m)czyński (Remix Przedwyborczy 2007)

    http://jx9230.wrzuta.pl/audio/9emkDsXNju/

    P.S. A w niedzielę – choć spacer do lokalu wyborczego zajmnie mi wprawdzie nie 300 sekund, ale ponad godzinę (bo do ambasady) – powiedziłem jednak sobie: kaczkodanom nie odpuszczę!!! 😉

  22. 22 Ponteus

    @Fraglesi mina ładna, ale założę się, że tuż po ogłoszeniu wyników jarek zrobi znacznie lepszą minę i na pewno wielu fotografów będzie na nią polować ;d.

  23. @Nonchallance, uciekinier, palestrina

    moim zdaniem kłopot ze ślepą plamką jest inny:
    nawet gdyby Ziobro zaczął kopać Sawicką w brzuch i wydłubał jej oczy, to wyborcy PiS uznają, że ma prawo tak robić w imię wyższych celów, że to mniejsze zło dla dobra Ojczyzny i tego wymaga patriotyzm i moralność i Bóg

    to jest tęsknota za socjalizmem (tyle, że religijnym) ludzi, którzy oddadzą wolność za opiekę państwa nad nimi, którzy się boją, że nie dadzą rady i nie mają świadomości, że każda złotówka, którą 1. „dostają” 2. „od państwa”, kosztuje ich jakieś dwa złote, które będą spłacać pokolenia i nigdy nie spłacą. swoją drogą SLD pięknie obłożyło wszystko co się rusza podatkiem i przepisami i faktycznie czasami człowiek jest jak pies w studni i nie da rady.

    moim zdaniem mamy kryzys zaufania ludzi do swoich własnych sił a PiS tylko to wzmacnia i apeluje do słabych i będzie wykorzystywał słabych jak będzie w opozycji i po następnych wyborach dojdzie do władzy.

    chyba, że stanie się cud o którym gada Tusk.
    i co zrobić z ludźmi, którzy się boją?

  24. 24 Flogiston

    Wysyłałem te SMS-y przez prawie 30 minut, aż wreszcie całkowicie padła nadszarpnięta bateria. Jeszcze nie skończyłem, po naładowaniu baterii będę kontynuował, ale przy tak masowym wysyłaniu, mogłem wysłać też do paru PISjanistów!! Przecież poglądy nie wszystkich osób są mi znane. Kierowałem się zasadą, że wysyłam do wykształciuchów. Dwie osoby, mimo, że są wykształciuchami, pominąłem, bo wiem, że im nic w życiu, prócz włosów, nie wyszło i wiem, że są wyznawcami sekty żartobliwie zwanej „prawo i sprawiedliwość”

  25. Myslalam ze pekne ze smiechu jak zobaczylam:-))))

  26. @ekopozytywizm
    Nie wiem, jak jest z tym odnajdywaniem miejsca zamieszkania po adresie IP. Chyba nie każdego można w ten sposób znaleźć?

  27. 27 Nonchallance

    @Moon

    Da się namierzyć. Chyba że jesteś naprawdę niezłym hakerem, ale chyba nie jesteś 😉

    @ekopozytywizm

    Napisałam kawałek petycji ale nie bardzo wiem jak to wstawić. Prześlij mi swojego maila na adres scarlet_dragon@wp.pl. Prześlę Ci co napisałem, przeredagujesz, ewentualnie podyskutujemy nad formą.

  28. 28 salamandra

    …wspanialy wytrzeszcz oczu…jakby mial powazne zaparcie…chcialoby sie zobaczyc taka minke w niedziele okolo 21…

    a powaznie – Latarnik ma racje – ten facio po prostu bedzie wsciekly i bedzie trabil o ukladzie, ktory nadal funkcjonuje w Polsce i ktory oni dopiero zaczeli „odkopywac” i likwidowac…

    a ja do mojego lokalu wyborczego musze minimum 6 godzin jechac … dlatego ruszamy juz w nocy z soboty na niedziele…i potem zaraz spowrotem…

  29. 29 Valdo

    Juz wysylam!

  30. @Non
    Namierz mnie…

  31. 31 Nonchallance

    @Moon

    A gdzie jak kurczę blade napisałam, że wiem jak to zrobić? Jednak gdyby mi zależało to cóż, Google Twoim przyjacielem, że nie wspomnę o całym znajomym akademiku informatyków, programistów i takich tam. Wierz mi, potrafi to zrobić więcej ludzi niż Ci się zdaje. Tym bardziej, że nie wierzę iż potrafisz się profesjonalnie ukryć. Natomiast ja, wybacz, mam ważniejsze sprawy na głowie niż szukanie Ciebie.

  32. @Moon, daj spokój, zacznij sama od dnsstuff.com

    krótki skrypt XSS na stronie fraglesów (wordpress jest jak sitko) pozwoli zdobyć Twój IP (tylko trzeba chcieć) albo zachęcenie do wejścia na własną stronę nad którą masz kontrolę

    potem ustalasz kto jest providerem a potem kto jest właścicielem komputera z którego się ktoś łączy – znajomości z adminami – tylko ten ostatni etap może być trudny

  33. 33 Kondee

    On tak łatwo władzy nie odda, choć taka minę zaraz po ogłoszeniu wyborów zobaczymy:) Nie zapominajmy tez o mniejszym bracie, który już zapowiada blokowanie przyszłego rządu.

  34. 34 Flogiston

    Ja mu, ######, zablokuję!! Niech no tylko spróbuje!
    ——–
    fraglesi: Floginston, ja cię bardzo proszę !

  35. @eko
    Dziękuję Eko 🙂 Trochę mi rozjaśniłeś. Znowu od paru dni ktoś mi wyprowadza dane z komputera, czasem mu to przerywam… Od dawna myślę jak on to robi, ale w pewnym momencie przestałam się dokształcać w tej dziedzinie. Przyjdzie pora, że zgłoszę to na policję. Teraz co jakiś czas muszę formatować dysk.

  36. Trybunał Stanu: wniosek 140 członków Zgromadzenia, do podjęcia uchwały głosami 2/3 głosów – czyli średnio 307 głosów (mogłem się walnąć, liczę na szybko w pamięci).

  37. 37 Michal

    @Moon
    Polecam migrację na jeden z Linuksów 😉

  38. moim zdaniem trzeba zmienic konstytucję tak, zeby wszystkie służby i urzedy, które nie sa wybierane prez wyborców, były apolityczne

    w tej chwili jest wpisane tylko wojsko

  39. 39 Nonchallance

    @Moon

    A jakiś porządny firewall nie załatwi sprawy zamiast się z policją bawić? Masz w ogóle jakieś zabezpieczenia? Pytam na wszelki wypadek, bo znam parę osób co mają komputery gołe jak święty Turecki i nie przyjmują do wiadomości, że to igranie z ogniem.

    Ja na miejscu Lecha nie mówiłabym tego głośno. Ale cóż, czego można od niego wymagać?

  40. 40 Flogiston

    To też jest mnina Kaczora:

  41. Stosuję wszystkie zabezpieczenia. Miałam i mam najlepsze firewalle (ZoneAlarm, KerioPersonalFirewall). Na Linux nie mogę się przenieść, nie jest dostosowany do mojego obecnego połączenia internetowego (UMTS/EDGE/GPRS), poza tym dużo nerwów mnie kosztowały dwa Linuksy, które poznawałam…

  42. 42 Flogiston

    A to też jest zdziwiona mina:

  43. 43 RMPL

    Hahahaa….

    Czytaliście ? CBA domaga się zwrotu łapówki od Sawickiej… Przecwanili;-) Nie aresztowali jej na gorącym uczynku i cała forsa od podatników poszła w kosmos.

    Barany z CBA nie dość że sami nakręcili aferę to jeszcze nie upilnowali kasy pispierdułki jedne.

    Tak przy okazji – wydawalo mi sie ze w trybie wyborczym jest wyrok + jedna apelacja a Pan ZeroZiobrowe sklada druga apelacje ? Jacys rowni i rowniejsi ? Ktos sie na tym zna na forum ?

    pozdrawiam

  44. Jeśli naprawdę przegrają, co uspokoiłoby trochę sytuację, Jarosław na pewno się nie podda…
    Ktoś powinien wykorzystać PIS do współpracy. Tak byłoby bezpieczniej…

  45. nie cieszcie się tak.
    Sondaż PGB z dzisiaj – PO i PiS po 32%…

  46. 46 Nonchallance

    @Moon

    Słowa „PiS” i „współpraca” wykluczają się wzajemnie. Nikt nie weźmie sobie Jarka na kark.

  47. 47 Nonchallance

    Patrzcie, Palestrinka znalazła sondaż który uspokoił jej skołatanie serce. Gratulacje 😀

  48. @Non
    PIS mógłby i powinien się rozsypać.

  49. 49 Nonchallance

    @Moon

    Hm widzę tu pewien problem. Jest typ partii oparty na bezwzględnym posłuszeństwie, połowa ich polityków byłaby nikim gdyby ich Kaczor z niebytu nie wyciągnął i oni to wiedzą. Nie jest łatwo rozbić partię tego typu, choć gdy skończą się stołki…

  50. A gdzie podzieją się osoby takie, jak Gilowska i Religa? Będą musiały gdzieś się przemieścić. Są fachowcami.

  51. 51 Flogiston

    Jeszcze te miny (Fragles, wybacz):



  52. 52 Flogiston

    I te, też:



  53. 53 Flogiston

    Fraglesie kochany, wybacz, te są już ostatnie:



  54. 54 Ponteus

    @Moon
    Mam nadzieję, że podzieją się gdzieś daleko od polityki i wpływu na państwo.

    Ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu…

  55. Nie wierzysz w przegraną PIS? Myślę, ze po skrzywdzeniu tamtej kobiety, masa ludzi przestała w nich wierzyć i zagłosują przeciw nim. Ja nie postrzegam źle, ani Religi, ani Gilowskiej; chcieli pracować dla Polski. Dlaczego mieliby wynieść się zupełnie z polityki?

  56. 56 gec

    Jak ten kotek ze Shreka! 😀

  57. 57 znajomykrólika

    Moon, o Gilowskiej, a właściwie jej kompetencjach nie będę pisał bo sie na tym nie znam, chociaż samej Beaty nie znoszę. Natomiast mogę cię zapewnić, że Religa nie zrobił nic dla szeroko pojętej ochrony zdrowia. Nie znam zadnych konkretnych posunięć, oprócz zapewnienia ładowania kasy w ten niewydolny system, a i jeszcze straszenie ludzi, że bez karty kredytowej pogotowie do nich nie przyjedzie. Jednym słowem Religa jest żałosny trwoniąc w taki sposób szacunek ludzi, który posiadał.

  58. Religa mówił ostatnio na konwencji, że żaden rząd nie dokonał tylu konkretnych posunięć z służbie zdrowia, co rząd PIS-u. Podwyżki pensji dla lekarzy i coś jeszcze.

  59. 59 dorothkam

    Kaczynonsens – czy Twój mix mozna jakos przerobić
    na „komórkowe dzwonki”, mam juz w podpisie niesmiertelny cytat, ze biale itd, byloby cudownie miec Twoj mix w telefonie. Czy ktos wie jak to zrobic ??? Dzieki !!

  60. 60 Nonchallance

    @Moon

    Nie martw się, Religa nie mówił poważnie hehehe

  61. @Non
    Nie martwię się, i tak nie korzystam ze służby zdrowia.

  62. 62 SNOL

    Hahah! Fota genialna, jak zwykle! A smsy poszłyyyy…

  63. Moon, ale podwyżki to efekt strajku, a nie próby zmian w systemie opieki zdrowotnej. Czy można się więc szczycić czymś, co zostało wymuszone?

  64. @Black
    Religa chwalił się tymi osiągnięciami dość długo, nie słuchałam dokładnie…. Wiadomo że to, co wymuszone nie przynosi, wielkiej chwały temu rządowi. Na koniec powiedział że, aby dokończyć zaplanowane przez niego przemiany, musi wygrać PIS 😦

  65. @dorothkam (on październik 18th, 2007)

    >Kaczynonsens – czy Twój mix mozna jakos przerobić
    >na “komórkowe dzwonki”, mam juz w podpisie >niesmiertelny cytat, ze biale itd, byloby >cudownie miec Twoj mix w telefonie. Czy ktos wie >jak to zrobic ??? Dzieki !!

    Dorothkam:) Powiedz tylko co potrzebujesz… to podesle Ci na emaila wersje mp3 albo wybrany przez Ciebie kawalek. Mozesz pisac na: jx9230@wp.pl
    Tylko powiedz… co Ciebie z tego mixu najbardziej interesuje;) Pozdrawiam:)

    Kaczynonsens

  66. 66 Flogiston

    Religa dobrze wie, że jako zdrajca Platformy, pójdzie w cholerę po wygranych przez Platformę wyborach. No to robi wszystko, co może, aby Platforma nie wygrała. O, to jest przykład, że jak się przyrzekało komuś współpracę, to nie trzeba go zdradzać tylko dlatego, że poniósł chwilową porażkę. Jeśliby pozostał przy Platformie, to teraz mógłby rządzić w towarzystwie ludzi z zasadami, a nie z palantami i innymi lepperami.

  67. 67 gotrek

    A ja mam 530 km do najblizszego lokalu wyborczego, autem wyjdzie mi trochę więcej niż 300 sekund, ale i tak jadę…

  68. 68 znajomykrólika

    Zobaczymy z czego dyrektorzy szpitali w przyszłym roku zapłacą te podwyżki, oj będzie sie działo.

  69. 69 lizzardo

    Przepraszam gospodarza, ale u mnie info gdzie mieści się OKW w Cardiff i jak tam dotrzeć. Poza tym jestem pod wrażeniem :-)))

  70. @Ekopozytywizm
    Jeśli WordPress jest jak sito, dlatego jest to jedyna platforma, na której, od jakiegoś czasu, nie wyświetla się mój obrazek (tylko w moim komputerze). Wykorzystał to, jak i inne miejsca.

  71. Ke?

    Moon, ja też Twojego avatara nie widzę.
    Nie popadajmy w paranoję.

  72. 72 Nikt

    Hehehe, nie chcę was martwić, ale to działa w obie strony, tzn. można tą opowiastkę zmodyfikować tak, żeby się kończyła: „Zobaczyć miny przeciwników PiSu po wygranych przez nich kolejny raz wyborach – BEZCENNE”. 🙂

  73. Moon,
    Ja CIę nie rozumiem o jakiej „biednej kobiecie” Ty piszesz.

    Słuchałaś nagrań?
    To jest cwana przekupka bazarowa, kobieta zdemoralizowana i pewna siebie chcąca na boku ukraść jak najwięcej kasy.
    Płakać na pokaz wiele kobiet potrafi – trzeba być strasznie naiwnym żeby tego nie wiedzieć…

    Poza tym skoro Sawicka taka skruszona dlaczego po tekstach CBA że nie oodała jeszcze pieniędzy Sawicka nie zwołała następnej konferencji że oddaje pieniądze?
    Ciekawe prawda. Wstydzi sie powiedzieć że pieniądze poszły na kampanię PO?
    A może kupiła sobie za to drogą biżuterię i wie że gdyb y powiedziała prawdę ludzie by się wściekli.
    Mam nadzieję że CBA już ją przesłuchuje i dowiemy się dzisiaj na co poszły te 50 tys. zł…

    A poza tym skoro Sawicka taka skruszon a dlaczego nie zrzekła sie immunitetu?

    Żałosna łapówkara….

  74. @Fraglesi,
    czy będzie kłopotem, jak opublikujesz ip Palestriny? 😉

  75. @hip
    nie zrobię tego

  76. oj Fraglesi, chciałem się podroczyć z P., szkoda że tak szybko uciąłeś 🙂

  77. 77 mikalij

    Wybory wygra PiS. Utwierdzają mnie w tym co raz to nowesze sondaże dające duże poparcie PO. Bedzie podobna sytuacja jak sprzed dwóch lat. Mocno niedoszacowany PiS i LiD, lekko przesadzona PO. Elektorat PO widząc znowu „miażdżącą” przewage parti Tuska nad partią Jarka … odpuści sobei i zostanie w domu … no bo przecież jego głos wiele nie zmieni, a i tak w sondażach już wygrali. Również te sondaże nie obejmują miejscowości mniejszych i wsi. „Ciemny lud” jest zmotywowany i nie ważne czy PiS wygrywa w sondażu czy nie, pójdą na pewno głosować.

    Oby Platforma nie obudziła się z ręką w nocniku. Życzę im zwycięstwa z całego serca jako, że mogą razem z PSL mieć większość w Sejmie i stworzyć o wiele spokojniejszy rząd z mniejszą ilością krzykaczy, buty, obrażania, prowokacji, jadu itp.

  78. Ha!
    Nic z tego drodzy towarzysze uwielbiający PO i jej lidera niejakiego pana Tuska Donalda co to premierowi zarzucił, ze ceny jabłek wysokie, jakby to p. Kaczyński miał wpływy u Pana Bozi.

    Nic z tego! Wasz umiłowany Donald który chce wam zrobić tu CUD, znaczy się druga Irlandię przegra z kretesem. /Niejaki pan Wałęsa, zapomniałem imienia, obiecywał druga Japonie… Hahahaha/

    Zatem, doprawdy nie pojmuje skąd u was miłość do „polityka” TUSKA, który zakładał PO, z jeszcze dwoma, o których ani widu ani słychu. Znaczy sie z niejakim Tuskiem sie współpracować nie da?

    Jak można glosować na „polityka” który obraża wielki elektorat słuchaczy Radia Matyja? Czy to polityk?

    No to teraz moi drodzy owe moherrrowe berrrrety z zaciśniętymi meherrowymi szczękami pójdą do wyborów i pokażą panu „politykowi” gdzie jego miejsce. I słusznie, bo gówniany to polityk.

    Zatem stanie sie, ów TUSKOWY CUD… Wyjdą również te BABCIE, którym dowody chciano schować…

    Wówczas WY, nieszczęśni i oślepieni nienawiścią do kaczuszek, będziecie dziękować, że znalazło sie dwóch takich, co PORZĄDEK w naszym UKOCHANYM KRAJU zrobią.

    Co prawda zapewne nie będzie jeszcze można zostawić roweru na ulicy jak w Szwecji, lecz wiedział bedzie, że KONKURENCJA nie będzie polegała na dawaniu łapówek, POSŁOWANIE nie będzie polegało na ustawianiu przetargów.

    Serdecznie Państwa pozdrawiam, wierząc, że MARYJA, lub jej substytut Radio Maryja, skutecznie namówiło RODAKÓW by do wyborów poszli i oddali głos na…

    Miłego i refleksyjnego weekendu

  79. Dobra, dobra, my juz tam wiemy. No chyba ze zmiana frontu na tej samej zasadzie co u pomyslodawcy akcji ‚schowaj babci dowod’.

  80. 80 kmdr_rohan

    Oho – pan skaczkiewicz – następny chętny na etat na kapo.

  81. Ja tak ogolnie to po prostu chce zeby kaczynscy byli wkopani w ziemie i rozpieprzeni w drobny mak. Tak, nienawidze moherow i zycze im jak najgorzej. Nie ma to nic wspolnego z uwielbieniem dla tuska, ktory tez smierdzi konserwa i pchal sie do radia z ryjem.

  82. 82 Kondee

    Panie Witoldzie, widzę, ze coś sie pan denerwuje, czy aby nie za bardzo. Czyżby sPISek miał przegrać?

  83. 83 Nonchallance

    Panie Witoldzie, Pan niestety się całkowicie myli 😀 My nie uwielbiamy Tuska, my zwyczajnie nie lubimy (nienawiść to doprawdy zbyt ciężkie słowo)Kaczyńskiego 😉 A poza tym może coś na uspokojenie? Choć w Pana przypadku raczej coś na „kaczą” ślepotę by się przydało.

  84. kmdr_rohan ,
    Bardzo cię uprzejmie proszę, napisz coś sensownego , a wówczas chętnie popisze z Toba.

  85. btd ,
    pan z bojówek Tuska, czy tego byłego ministra oświaty?

  86. Kondee ,

    zauważam, ze zdziwieniem, ze jak w tym ogarniającym BEŁKOCIE, zaczynam pisać KONKRETAMI to niektórzy /!/ odbierają to za ZDENERWOWANIE.

    Ależ Maryja Wiecznie Dziewica Teraz i Zawsze Niepokalana pomimo podejrzanych stosunków z niejakim Duchem Świętym, a to jednym z Trójcy która nie przeczy wierze w jednego Boga, czuwać będzie..

    Zatem całkiem spokojnie wypijam sobie herbatę…

    Pozdrawiam serdecznie

  87. Nonchallance,

    było by fajnie bym wiedział ile was jest „Nonchallance”, czy jest was jedna czy wiecej? Bo piszecie ze „My nie uwielbiamy”.

    Zatem na wszelki wypadek przez Wy będę do WAS.

    /Zawsze mnie taka forma mnoga wku…, nie mozna to napisac JA?/

    Ale jak sobie chcecie.

    Musze WAM powiedzieć, co juz wielokrotnie pisałem, ja nie przepadam za panami Kaczyńskimi. Wole Lindę!
    Lecz doprawdy nie o uwielbienie tu chodzi tylko o zwyczajny rozsadek!

    W naszym ukochanym KRAJU cuchnie! POd dywanem leży padlina, zwana ogólnie korupcją.

    Jest oczywiste, ze to nie Kaczyńscy ja tam wstawili.

    Jest oczywiste, ze uniesienie rąbka tego dywany spowodowało że okolica ZAŚMIERDŁA.

    Czy to wina KACZYŃSKICH? Mieli to tam zostawić?

    Chwała im za to ze to ścierwo wywalają z NASZEJ OJCZYZNY. Doprawdy „wielcy płatnicy”, „krawaty ministrów” „prezio” etc etc… to wymysł sowiecki, gdzie nigdy nic nie szło załatwić bez łapówy.
    Zatem, niech posprzątają…

    A jak posprzątają, to wywietrzymy, i zaczniemy po ludzku!

    I doprawdy nie muszę LUBIĆ ani sprzątaczki która skutecznie sprząta, ani lekarza który mi wrzód usuwa. Pocierpię…

    By zacząć życ w NORMALNYM KRAJU.

    I nie chce żyć w drrrugiej Irrlandi, trzeciej Japonii… Chce żyć w POLSCE, najcudniejszym kraju EUROPY.

    Panowie Kaczyńscy do roboty…

  88. 88 Nonchallance

    Sorry Witold, ale to Ty się zwróciłeś do nas w liczbie mnogiej, tak więc kontynuowaliśmy ten jakże interesujący wątek zwielokrotnionej osobowości ;)A może Ci się dwoi w oczach? Dla wyborcy Kaczorów to musi być stały problem. O wysprzątanej Polsce pogadamy gdy po Kaczyńskich w polskiej polityce rozwieje się smród, który sami generują. Naprawdę nie trzeba im do tego ani czerwonych, ani czarnych ani nawet PO. Natomiast skoro chcesz cierpieć to cierp sam. Nie wszyscy w tym kraju są masochistami 😉

  89. Nonchallance,
    kochanie..

    ja rzeczywiście się zwróciłem do WAS…

    A przepraszam, bo nie rozumiem, jesteś gospodarzem klasy?

    Czy wiesz co inni myślą. Czy jesteś pewna ze myślą tak samo?

    A może chcesz BY MYŚLELI W JEDYNIE SŁUSZNY SPOSÓB?

    *******
    „O wysprzątanej Polsce pogadamy gdy po Kaczyńskich w polskiej polityce rozwieje się smród, który sami generują.”

    ZDUMIEWAJĄCE.

    Oni rzeczywiscie ten smród generują. Odryli prze toba PADLINE, to ŚCIERWO, które powoduje ze nie mamy jeszcze autostrad, ze sie turlamy zamiast iśc do przodu. ONI to pokazali ze ŚMIERDZI.

    Czy nie mylisz SKUTKU z przyczyną?

    Zobacz co ścierwo wyprawia… Jakby mogło to by kaczuszki do ZOO oddali. ŚCIERWO cuchnie!

    CIERPIĘ, ze w MOIM KRAJU, trzeba dawac lekarzowi łapówkę, ze trzeba dawac urzedasowi łapówkę, ze poseł na sejm RP, bierze łapówki, ze minister stoi w korytarzu „wielkiego płatnika” i ogryza paznokcie, że prezio znowu sie upił, ete etc…

    CIERPIĘ!
    Że żaden poprzedni rząd palcem nie KIWNĄ!
    Ginie komendant główny POLICJI, ginie MINISTER i co? i g….! „w Polsce nie ma mafii”!

    CIERPIĘ!
    Gdy czytam takie jak twoja wypowiedzi, że gdy dwoje dziwnych ludków, chce zrobić w TWOIM KRAJU, w TWOJEJ OJCZYŹNIE porządek, ty masz to w d…!

    I bardziej od porządku, interesuje cię czy miotła ma odpowiednia długość.

    Nie bądź śmieszna ty „WY”.

    MOŻE RAZ W ŻYCIU OTWORZYSZ OCZY? Ale po co, skoro to jak jest całkowicie ci odpowiada.

    NIE POGADAMY moja miła „WY”

  90. 90 sofeam

    Black Ops – „2/3 głosów – czyli średnio 307 głosów (mogłem się walnąć, liczę na szybko w pamięci)”

    Tak, walnąłeś się. >2/3 z (460+100), to 374.

  91. @Black Ops
    Powiedz mi proszę, czy dziś widać moje zdjęcie?

  92. @Palestrina
    Wczoraj dwóch znajomych z forum długi czas tłumaczyło mi, że ta kobieta nie jest wiele warta… w końcu zgodziłam sie z nimi, nie jest to wartościowy człowiek, ale dodałam, że nie musieli pokazywać tego w telewizji i robić jej sądu przed całą Polską…

  93. 93 Nonchallance

    Faktycznie Witold, wymienianie poglądów ze ścianą obwieszoną portretami Kaczyńskich nigdy mnie nie interesowało. Nie pogadamy.

  94. Moon ,
    „robić jej sądu przed całą Polską…”

    Dlaczego nie? Ja twierdze ze tak, a to nie żaden SĄD – to pokazane zachowanie. I pokazane SZUBRAWSTWO, I lekcja dla reszty tych szubrawców.

    Ukłony

  95. Nonchallance,

    miłego weekendu. 🙂

  96. Nie, nie jestem wyznawcą religii która nakazuje kochać każdego debila i nadstawiać drugi policzek jak ktoś mnie uderza.
    Więc mogę bez wyrzutów sumienia powiedzieć że kogoś nienawidzę i życzę mu jak najgorzej. Co ciekawe, pisowcom bycie katolikami w niczym nie przeszkadza w tym samym. A przecież mają ‚kochaj bliźniego swego jak siebie samego’.

  97. 97 Nonchallance

    @btd

    Już dawno naukowo udowodniono że wielu katolików cierpi na daleko posuniętą hipokryzję. Odsetek ten znacznie się zwiększa gdy mówimy o politykach a dochodzi do 100% gdy rozważamy PiS 🙂

  98. btd,

    „Więc mogę bez wyrzutów sumienia powiedzieć że kogoś nienawidzę i życzę mu jak najgorzej”

    A wiesz pan, ja nie jestem katolikiem, ba, nie wyznaje żadnego Boga, i nie powiedział bym tego.

    Dziwne, jakis nienormalny chyba jestem, prawda?

    A pan? Czy jest pan faszystą? Zabił by pan takiego kogos kogo pan nienawidzi? Katolika? Hipokrytę? Jak to z panem jest?

  99. Panie Witoldzie, ja na przykład nienawidzę bydląt którzy robią mi na siłę dobrze, a raczej sobie pod pretekstem, że mi. Tylko o to chodzi w sprawie Sawickiej.

  100. @Witold:
    „to nie żaden SĄD – to pokazane zachowanie. I pokazane SZUBRAWSTWO, I lekcja dla reszty tych szubrawców.”
    coś jak łamanie kołem w średniowieczu w celu wydobycia zeznań, albo topienie czarownicy na potrzeby prewencji. oczywiście, to nie był żaden sąd, bo w sądzie jest ważny obrońca i prawo wyjaśnienia powodów, a w systemach totalitarnych tylko starczy oskarżyciel

  101. jeszcze o pokazaniu szubrawstwa: faktycznie, pokazało się, nie zgadzamy się tylko gdzie.

  102. 102 kmdr_rohan

    Witusiu Drogi!
    Dal Ciebie mogę być z ZOMO.
    Po prostu naoglądałem się w zyciu takich małych führerków na miejską/powiatową/gminną skalę, którzy zawsze uważali, że „piekło to inni”. Ci ludzie zawsze mieli doskonałą receptę na zrobienie porządku, które polegało najpierw na zgnojeniu swoich osobistych wrogów, wykonaniu kilkunastu ruchów pozornych a potem obronie swojego stołka. Tacy ludzie, gdy mieli trochę władzy, zawsze mając pełne gęby frazesów – próbowali utrudnić życie podwładnym, czy po prostu innym, zwykłym ludziom, których los postawił „wodzom” na drodze. U Ciebie również widze takie objawy. Uogólnienia, zwracanie się per „towarzysze”, czy choćby tworzenie innym dyskutantom zarzutów z Twoich własnych, chorych wyobrażeń. Stąd moja konstatacja, że z taką mentalnością – nadawałbyś się na obozowego kapo. Dbałbyś o porządek, zwalczał nieprawomyślne zachowania i czcił wodza. Cóż by Ci jeszcze do szczęścia brakowało?
    Tyle na dzisiaj, do usłyszenia.

  103. panie hip ,

    pan przesadzasz. Wolisz nie widzieć? Wolisz by reszta tych szubrawców rozwijał sie spokojnie? CO cie tak ubodło w tym?

  104. @WS
    nie wiedzieć – o czym?
    wolę, żeby sąd i prokuratura robiły swoją robotę
    wolę, żeby sejm tak uchwalał prawo, żeby korupcja była trudna nie dlatego, że ludzie się boją, tylko że jest jawność przetargów (Korwin Mikke na przykład proponuje licytacje)
    PiS się i za drogi i za korupcję i za wszystko zabiera od d. strony, kontrola a nie rozwiązanie problemu
    dajmy każdemu jego prokuratora pierwszego kontaktu, dzień i noc, żeby nie zgrzeszył
    tylko ile to kosztuje i kto za to chce płacić
    i czemu to takie podłe i nieludzkie
    czemu 100K Sawickiej jest tak napiętnowane a 3M na kancelarie bliźniaków – nie?

  105. kmdr_rohan,

    Właściwie to powinienem napisać ci tak:

    POZA tym, pan nie wiesz o czym piszesz jesteś pan prostackim CHAMEM, przywołując „kapo”! „führerków”. Mój panie, chcesz pan przyrównać PiS do partii nazistowskich? Już innych argumentów BRAK? Posłuchaj BYDLAKU, moja matka spędziła 5 lat w K. L. Ravensbrick. I nie używaj określeń KAPO, bo nie wiesz co ono rzeczywiście znaczy.

    lecz wrodzona elegancja nie pozwala mi na to.

    Zatem, napisze tak:

    Pan wybaczy nie mam panu nic do powiedzenia.

  106. @WS:
    „chcesz pan przyrównać PiS do partii nazistowskich”
    Nie żyłem w tamtych czasach, ale narodowy socjalizm to teoria, że państwo powinno kontrolować gospodarkę i obywateli dla dobra Narodu
    wypisz wymaluj PiS

  107. hip ,

    a nie robią?
    Czy panie poseł to osoba fizyczna biorącą łapówę czy wirtualny wytwór braci Kaczyńskich?

    Jak ma sejm uchwalać prawo, gdy patriota Tusk zmuszał PiS do egzotyki Giertych Lepper?

    Przeczcież od Tuska zależało rozwiązanie sejmu. 2 lata sie bawił patrząc jak kaczory sie meczą.

    Popatrz na to dokładniej.

    „czemu 100K Sawickiej jest tak napiętnowane a 3M na kancelarie bliźniaków – nie?” nie rozumiesz różnicy???

    Miłego weekendu

  108. Szanowni mili Państwo,

    życzę, wszystkim miłego weekendu.

  109. “czemu 100K Sawickiej jest tak napiętnowane a 3M na kancelarie bliźniaków – nie?” nie rozumiesz różnicy???

    oczywiście, ze nie rozumiem.
    i 2K i sawicka powinni ponieść karę
    jeśli chodzi o działanie z prawem – to 2k trzymają się (czasami) litery prawa, wykorzystują służby (bo tego nie ma w konstytucji) a nie wojsko (bo jest w konstytcuji że siły zbrojne mają być neutralne)
    duch jest taki, żeby nie korzystać z władzy dla osobistych korzyści

    kiedy jedzie radiowóz i kierujący policjant gada przez komórkę, to wkurza dużo bardziej, niż kiedy robi to zwykły kierowca
    nie rozumiesz?

  110. hip ,

    powiedz mi proszę, ile kosztowało utrzymanie tego o czym piszesz u poprzedników? Poprosze cię o podanie czy i o ile wrosło skoro piszesz o 2k masz na myśli Prezydenta i Premiera.

    Z góry uprzejmie dziękuje!

  111. @WS
    najlepszy jest argument o odpowiedzialności PO za złe prawo i koalicję z SA i LPR.

    to jak gówniarz, który mówi, że winni są rodzice, bo gdyby mu dali na wino to by nie musiał wyrwać torebki idącej staruszki. więc nie odpowiada za swoje czyny, bo on chciał wino.

  112. @WS
    ile kosztowało – nieważne, nie chce mi się szukać w poprzednich budżetach
    poprzednicy nie obiecywali taniego państwa
    a obecna kancelaria prezydenta zamawia viagrę http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,4594021.html

    korupcja to nadużywanie władzy do osiągnięcia osobistych korzyści
    jeśli zgodne z prawem – tym gorzej dla prawa, bo przecież nei dla polityka, nie u nas, nie?

  113. @WS
    ustawa budżetowa 2005:
    kancelaria prezydenta: 25.750
    kancelaria premiera: 125.500
    razem około 150M
    źródło:
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/pdf/3293_u_zal4.pdf
    załącznik 4 z ustawy budżetowej

  114. hip ,
    „nieważne, nie chce mi się szukać w poprzednich budżetach”

    całuje Cię w zbolałe czółko,
    i zegnaj.

    Ps.
    Koteczku, nie PiSz już do mnie, bo ci nie odpowiem!

  115. @WS
    oczywiście, zmykaj do bezpieczeństwa swojego ciasnego światka

  116. Nie tylko ze mną nie umieliście rozmawiać. Z Witoldem również. I ja również katolką nie jestem.

  117. Moona
    Ależ Wodzu, co Wódz?

  118. @eko
    Ty chyba coś wypiłeś…

  119. nie, na trzeźwo lepiej się bawię

  120. @eko
    Baw się. Śmiech to zdrowie.

  121. 121 kmdr_rohan

    Witusiu, to, że Twoja matka spędziła (podobno) pięć lat w Ravensbrück – nie czyni z Ciebie kogoś lepszego, czy gorszego ode mnie. Nie stajesz się przez to równiez nieomylny. Nie znasz mnie, ani mojej rodziny. Licytować się nie będziemy, bo losy naszych rodziców nie są ani naszą winą, ani zasługą. Biorąc pod uwagę stosowany przez Paranoję i Socjalizm etatyzm w gospodarce, niechęć do prywatnej własności, tworzenie służb bezpieczeństwa podległych jednej partii, głoszenie wyższości narodu polskiego nad innymi, antysemityzm i wybitnie wodzowski charakter partii – porownanie z faszyzmem jest w pełni uprawnione. Ty ze swoją naiwną wiarą w siłę sprawczą Duce w dwóch osobach – wPiSujesz się doskonale w rolę co najmniej poputczika – jesli nie czynnego funkcjonariusza reżimu.
    A za „chama” i „bydlaka” – dziękuje. Sporo się dzięki temu dowiedziałem o Tobie. Ale, tak między nami – krzyczeć nie musisz. Życzę Ci Witusiu – spokojnej nocy. Niech Ci się przyśnią aniołki z twarzą Zbysia Zi0br0.

  122. 122 Nonchallance

    A Moon jak zwykle niezawodna 😛

  123. Żałosna jesteś z tym czepianiem się mojej osoby.

  124. 124 Nonchallance

    Moon zwyczajnie czekam na moment kiedy dostrzeżesz pewne prawidłowości. Wyżej napisałaś, że nie umieliśmy rozmawiać z Witoldem, kompletnie pomijając że on za nami rozmawiać też nie potrafi. My próbowaliśmy, on natomiast dość szybko pozbywa się dyskutantów pisząc „nie będę już z tobą rozmawiał”. No skoro nie chce, to nikt go nie będzie zmuszał. Ciebie tez nikt nie zmuszał a przyszłaś i zostałaś. Więc po raz 1000 piszę żebyś przestała się nad sobą użalać bo to już przestało być zabawne a stało się, jak sama słusznie piszesz, żałosne.

  125. Moon ,

    w rzeczy samej, jak zapewne zauważyłaś, wielu szanownym piszącym nie chodzi tu o ROZMAWIANIE, lecz o ZMUSZENIE CZYTAJĄCEGO do przyznania, ze piszący ma JEDYNA I NAJSŁUSZNIEJSZĄ opinię na dyskutowany temat.

    OBRAŻAJĄ się, gdy wysiłek intelektualny przekracza ich możliwości. I maja pretensje do kota, że tupie.

    I nie daj ci Panie BOZIU niedoczekać :
    „czekam na moment kiedy dostrzeżesz pewne prawidłowości” 😉

    Cóż, to POLSKA właśnie, to jest CUDNY koloryt, mimo, iż czasami wydaje sie to cudaczne.

    Serdecznie pozdrawiam

  126. Nonchallance,

    „Witoldem, kompletnie pomijając że on za nami rozmawiać też nie potrafi. My próbowaliśmy, on natomiast dość szybko pozbywa się dyskutantów pisząc “nie będę już z tobą rozmawiał”.”

    Kochanie, bardzo lubie rozmawiać O CZYMŚ!, słaby sens widzę w rozmowie dla SAMEJ ROZMOWY. Po prostu nie bardzo mi starcza czasu na wyjaśnianie podstaw LICEALNYCH, czy do pseudo akademickiego wymieniania pseudo mądrości.

    Miłej zabawy

  127. kmdr_rohan,

    taka gaduła ze mnie, a nie mam ci nic do powidzenia… Dziwne to…

  128. 128 Nonchallance

    Witold, mój drogi, Tobie tylko się zdaje, że piszesz o czymś. Miłej zabawy.

  129. Nonchallance,
    słodyczy ty moja najsympatyczniejsza.

    Właśnie o to chodzi!

    Buziaczki!

  130. 130 kmdr_rohan

    @Witusiu!
    A mnie to nie dziwi wcale, a wcale 🙂

  131. kmdr_rohan,

    czyśbyś ZROZUMIAŁ? 🙄
    Wątpię!

  132. 132 kmdr_rohan

    Witusiu. Czy ktoś Ci już tłumaczył, że używanie kapitalików w dyskusjach internetowych jest synonimem krzyku?

  133. 133 Nonchallance

    @kmdr_rohan

    Może i mu tłumaczył, ale to był daremny trud co widać po całej naszej dyskusji z nim.

  134. @kmdr_rohan,

    sądzisz ze TY wiesz LEPIEJ? Gdzie ja MAM KRZYCZEĆ?

    A toś mnie ROZBAWIŁ!

    PATRZCIE PAŃSTWO, jaki POLICJANT 😆

    ps.
    jeszcze możesz mi dodać, ze mam żylaki, 190 cm wzrostu, długie włosy, niebieskie oczy, etc. same występki przeciw naturze…

  135. Nonchallance,
    ale cię boli…

    Zmów sobie może zdrowaśki? 😀

    Serdecznie całuje w czoło i do poniedziałku, /jak dożyje/.

    ps.
    sla ciebie i dla kmdr_rohan, otworze specjalny blog, będziecie tam mi DOKŁADALI! OK?

    Caus.

  136. 136 kmdr_rohan

    @Wituś! Ponieważ zdradzasz objawy nieprzystosowania społecznego i nie tylko – kończę jakąkolwiek wymianę zdań z Tobą na tym Forum. Słodkiego, miłego życia!

  137. 137 Nonchallance

    Nie, dzięki Witold za te względy ale aż tak zabawny to Ty nie jesteś. Gdybym chciała dłużej bawić się z Tobą w te podwórkowe gierki już dawno byłabym na Twoim blogu. Przykro mi ale „rozrywka” w Twoim wydaniu jest dobra tylko w małych dawkach.

  138. Ufff..

    D z i ę k i!

    /cholera nie wiem czy jak tak rozstrzeliwuje to czy jestem „nieprzystosowany społecznie” czy nie jestem? w rzeczy samej mi to dynda!/

    Swoją droga to wielce ciekawa rozmowa sie odbyła, jak sie temu dobrze przyjrzeć, to chyba takie WZORCOWE dla Polaków. Serdecznie dziękuje, szanownym respondentom, zobaczyłem co chciałem. Zapewne te rozmowy wykorzystam, do próby nakreślenia obrazu POLSKIEGO INTELEKTUALISTY, w „sporze wyborczym”.
    Na przykład, wielce ciekawe jest nazywanie mnie „wituś” lub takie oto zwroty „aż tak zabawny to Ty nie jesteś”…
    A najciekawsze w tym wszystkim jest to, że w zasadzie nikt już nie wie, o czym my tu rozmawiamy…

    ALE ROZMAWIAMY! 🙂

    Zdaje się ze zakazy wypływające z CISZY WYBORCZEJ, nie pozwalają na ujawnienie TEMATU. Fascynujące będzie prześledzić jak to TEMAT schodzi w niebyt, a PRYM wieść zaczynają paskudne diabełki, jak to w POLSCE przepięknym kraju pełnym ANIOŁÓW i DIABŁÓW, przykrywających K O N K R E T Y.

    Przepraszam, niektórych moich rozmówców, ze nieco sie nimi zabawiłem, wiem ze to nieetyczne, niezgodne z netykietą, etc, etc.., ale nie mogłem sobie odmówić – chciałem zobaczyć na prywatny użytek, taki „Polaków Przedwyborczy Portret Własny”.

    Tym którzy maja mi to za złe, namawiam do zastosowania kodeksu Boziewicza. http://monika.univ.gda.pl/~literat/honor/ całą resztę miłych państwa serdecznie i z szacunkiem pozdrawiam.

  139. @WS
    rzeczywiście, muszę przyznać, że zaprzeczanie samemu sobie w Twoim wydaniu nie jest aż tak zabawne. i przyganianie innym za to, co robisz samemu… a twój (celowo małą) brak wychowania, ewentualny brak znajomości reguł gry, to co innego niż dyndalizm, bo pierwsze może świadczyć o prostocie, a to ostatnie o buractwie. wykorzystaj to w swoim portrecie Polaka, dobrze?

  140. Tak mniej wiecej w stylu Witolda – co ty chlejesz i dlaczego to jest metyl? Bo takie jazdy to chyba tylko po srodkach scislego zarachowania?
    Jesli nie zrozumiales – uderzam do twojego ‚pytania’ czy jestem faszysta gotowym zabijac? A ty jestes katolskim betonem, zaprogramowanym na jedna sciezke?
    Zajebiscie latwo, tylko na podstawie tego ze napisalem ze mnie nie ruszaja religijne bzdury zakazujace nienawisci, stwierdziles (bo do tego sprowadza sie to ‚pytanie’) ze jestem nazista. Moze oceniasz innych wg siebie?

  141. bravo chłopaki…

    minie cisza, a obiecuje, że nieco sie Wami /celowo z dużej/ zajmę.

    Ojej, żebym tylko czas znalazł, ale sądzę ze to co sie tu wydarzyło, owa bez plemnikowa elegancja-francja, ta wrażliwość na zwyczajne ludzkie zapachy, ta słodkopierdzaca nijakość i w podejsciu do problemu i w jego ważeniu.

    Ojej, jak ja się brzydzę durnota, sobstwem, lichym rozumem…

    Wasi liberalni przywódcy wytłumaczyli Wam, /celowo z dużej litery/ ze żołądki mamy rożne, dlaczego sądzicie ze mamy ROZUMY takie same?

    Boli co?

    ps.
    A ty jestes katolskim betonem, zaprogramowanym na jedna sciezke?” no i popłakałem się ze śmiechu.

  142. mnie na przykład nie boli. przyjąłem już dawno do wiadomości, że masz inny rozum niż ja. i co z tego?


  1. 1 Idź! « Hazreth’s Blog

Skomentuj

