Pierwszy Podcast Gdański

05Kwi08

Miałem kolegę na studiach. Geniusz ale strasznie nieporządny. Sam umarł by z głodu, przysypany śmieciami. Żył w symbiozie z innym, który był niedoszłym oficerem. Wojak lotny za bardzo nie był, ale skarpetki w kancik umiał wyprasować.

Geniusz uczył wojaka. Wojak karmił i sprzątał. Któregoś razu matka geniusza, odwiedziła syna. Zapukała. Geniusz siedział przy komputerze. Czyściutki, umyty, nakarmiony. Własna matka go nie poznała. Bąknęła “o przepraszam!” i zamknęła cicho drzwi. Musiał polecieć za nią.

Dzisiaj ja tak powiedziałem, wchodząc z rana do panelu administracyjnego wordpressa 😀

Programiści, jak to w zwyczaju programistów (wiem coś o tym), zaszaleli. Dumni, czekają teraz na opinie użytkowników, a ci rozpaczliwie szukają opcji.

Wczoraj nie miałem czasu na blogownictwo. Montowałem nowy odcinek Pierwszego Podcastu Gdańskiego. Pierwszy po półtorarocznej przerwie!

Małe wyjaśnienie. Zanim zacząłem na poważnie blogować, produkowałem podcasty. Wspomniany gdański a potem “Rejs”. Ten ostatni niestety dość szybko umarł.

Parę dni temu, gdy słonko przyświeciło mocniej, odkurzyłem aparaturę nagraniową i zacząłem molestować przyjaciół podcasterów. Z powodzeniem.

Oto najnowszy odcinek.

Zapraszam do słuchania 🙂

5 Responses to “Pierwszy Podcast Gdański”

  1. 1 berserkr

    Heh upgrade do 2.5 🙂

  2. 2 Azrael

    A „Rejs” to, w cholerę, z czyjej winy umarł?!

  3. 3 miron

    Małgosiu to jak to było z tymi bocianami u mnie na wsi Chwaszczyno ?
    Rozwiń temat.

  4. 4 Małgosia

    Może nie – publicznie:)

  5. 5 miron

    no dobra Małgosiu nie publicznie


Skomentuj

