Narastający populizm platformy

24Wrz08

No words.
Inspiracja

9 Responses to “Narastający populizm platformy”

  1. 1 Kobieta z lekką dlonią

    Ładne usta 😛

  2. 2 jacematy

    Dokładnie mam te same odczucia.
    Nie wiem na ile jest to strategia na ile pokazanie prawdziwego oblicza.
    Ale wyciąganie populistycznych tematów zastępczych na plan pierwszy znany jest nam już chociażby z czsów panowania poprzedniej ekipy.
    Nie wspominając o nepotyzmie…..

  3. 3 jacematy

    Dokładnie mam te same odczucia.
    Nie wiem na ile jest to strategia na ile pokazanie prawdziwego oblicza.
    Ale wyciąganie populistycznych tematów zastępczych na plan pierwszy znany jest nam już chociażby z czasów panowania poprzedniej ekipy.
    Nie wspominając o nepotyzmie…..

  4. Platforma musiałaby wyskoczyć z czymś na prawdę dobrym, co nie byłoby już tylko populistycznym hasłem, a konkretnym działaniem. Miałem nadzieję, że rząd Tuska faktycznie coś zmieni. Zmienił się poziom rządzących co prawda, ale liczyłem na to co wszyscy.
    Szkoda. Miało być tak pięknie, a jest jak zawsze.
    Swoją drogą, ciekaw jestem co zrobiłaby Platforma, gdyby miała przeważającą większość w Sejmie.

  5. 5 qadam

    a to wszystko przez te wilczo-świńskie oczy 😉
    niby inne,a ogląd świata podobny…

  6. 6 kilogram13

    jak zdefiniujesz „populizm” ?

  7. 7 Nonchallance

    PO niestety stało się ofiarą tej samej zarazy co wszystkie partie w tym kraju. A może już od dawna było chore…

  8. 8 onaZjeziora

    i dlatego ja jestem monarchistką.

  9. 9 Flogiston

    Kaczor-Donald !!


Skomentuj

