To już jest koniec ?

19Paźdź07


Za kilka godzin godzin nastanie cisza. Ucichnie cały ten wrzask. Ustanie obrzucanie się gównem. W niedzielę wieczór albo ktoś szeroko otworzy okno i wpuści świeże powietrze albo zapadniemy się na kolejne lata w jeszcze mroczniejszą noc.

Jestem pełen nadziei, bo widzę olbrzymie zaangażowanie ludzi, zwłaszcza młodych. Czegoś takiego nie było w 2005 roku. Stawiam na wysoką (65%?) frekwencję. Podziwiam zwłaszcza tych, którym dotarcie do urny zajmie nie 300 sekund ale parę godzin.

Ufam, że zdamy ten narodowy egzamin dojrzałości i odsuniemy od władzy ugrupowania populistyczne. Ludzie na których nie mogę już patrzeć, a tym bardziej słuchać, wylądują na śmietniku historii. Zapewne będę czuł satysfakcję, widząc wijącego się przed komisją śledczą, Ziobrę, Kaczyńskiego i innych.

W ciągu niespełna dwudziestu przebudowaliśmy naszą Polskę. Dziś powinniśmy być z dumni ze tego co dokonaliśmy. Ja pamiętam Polskę z roku 1989, byłem już wtedy dorosły. To był zupełnie inny kraj i nie chodzi tylko o to, że zamieniliśmy telewizory rubin na lcd czy plazmy. A że popełniono błędy? Błędów nie popełnia ten kto nic nie robi.

Co będzie z moim blogiem? Straci sens istnienia? Czy nadal będę krytykować nową/starą władzę? A może zmienię tematykę? kto wie……

ps. A jak ktoś ma wątpliwości czy głosować to polecam obejrzenie tego



176 Responses to “To już jest koniec ?”

  1. 1 switek

    Mysle, ze tematow, do dyskusji nie zabraknie. Politycy juz sie postaraja o to, zeby bylo co komentowac w taki sposob, jak to robisz.
    Nie wiem, jak bedzie w niedziele, ile czasu bede musial stac w kolejce, aby oddac glos, ale zrobie to. Na cala Irlandie przypadly 3 punkty wyborcze. Malo, ale mam nadzieje, ze ludzie nie beda sie zniechecac. Pozdrawiam i badzmy dobrej mysli.

  2. 2 Nonchallance

    Fragles na co jak na co, ale na naszych polityków możesz liczyć. Już oni Ci tematów dostarczą 😉 Osobiście nie znam nikogo kto nie idzie na wybory. Groźbą i prośbą zmusiłam kilka osób by zmieniły swoje olewackie nastawienie 😉

  3. 3 sknd

    a ja sie ciągle obawiam, ze obudzimy sie z ręką w nocniku (pisuarze)… dopóki nie zobaczę wyników, nie uwierzę 😦

    P.S. czy też cierpicie na kurwicę wyborczą?

  4. 4 sknd

    wląciwie miało być: przedwyborczą

    a co do niegłosujących – znam taka dwójkę, będę ich jeszcze urabiał w weekend, chbya że ostatnie wydarzenia już to zrobiły

  5. 5 darek wojtczak

    to niestety jeszcze nie koniec
    tonacy pis moze sie posunac do wszystkiego
    http://wiadomosci.onet.pl/wybory2007/1626669,news.html

  6. 6 dzokero

    jeśli znów wygra PiS to powinno się ogłosić (tyle, że oddolnie, bo raczej wtedy na sejm i na prezydenta IV Kwa RP nie ma co liczyć) ogólnokrajowa żałobe narodową

  7. eeee tam…

    takie górnolotne teksty są moim zdaniem bez sensu.
    A już komentarz Jarosława Kurskiego w GW że to najwazniejsze wybory od 18 lat jest śmieszny.

    Nie oszukujmy się – gospodarczo programy wszystkich 3 partii są podobne – socjalizm na maksa…
    A obyczajowo – czy PiS zaostrzył antyaborcyjną ustawę – nie – Jurek chciał to wyleciał z PiS…

    A wiec kogo byśmy nie wybrali bedzie podobnie… będą jedynie korekty w jedną lub drugą stronę, Michnik będzie lub nie bedzie „autorytetem”, będzie trochę mniejsza lub trochę większa korupcja, trochę mniej lub trochę wiecej będziemy znaczyli w UE.. ale radykalnie nic się nie zmieni… dobrze że Układ z SLD został nadszarpnięty, teraz niezależnie od władzy wszystko pójdzie już raczej w antykorupcyjnym kierunku…

    Tak naprawdę te wybory są ważne przede wszystkim dla samych polityków i ew. dziennikarzy…

    Ja tam niezależnie kto będzie u władzy będę sobie dalej spokojnie żył, zarabiał, wydawał kase na przyjemności i korzystał z mocnej złotówki jeżdżąc na wakacje do tropików.

    Będę tak robił niezależnie od tego czy będzie rządziło PiS czy PO…

  8. Dokładnie, kurdupel ważniejszy będzie próbował ostatni raz zabełkotać rzeczywistość i porzucać układem, oligarchami i śliną. Oczywiście na ostatnią chwilę, żeby przeciwnik nie mógł odpowiedzieć. Tak w stylu gówniarza, który napluje komuś na głowę i się schowa.

  9. 9 paramelon

    Pełna mobilizacja. Wszystkie ręce na pokład!

  10. Oo, pis faktycznie dostaje po dupie i chwieje się nad przepaścią, skoro palancina już bagatelizuje znaczenie wyborów i już mu wszystko jedno. Czyli jednak sondaże nie są sfałszowane jak kurduple wszystkim wciskają. Czyli jest ok 😀

  11. 11 Kondee

    Jest OK! Przynajmniej sie tak wydaje, więc tym bardziej trzeba sie zmobilizować i pojawić się w lokalu wyborczym. Dziś na pewno jakieś jedno z ostatnich wiader pomyj się wyleje, to pewne. Być może jutro też pomimo ciszy wyborczej, jakaś konferencyjkę prokuratura może zorganizować bo przecież naród ma prawo wiedzieć… Ale jak widać na razie obraca sie to przeciw tym bolszewikom i miejmy nadzieję, ze tak już pozostanie. DO URN!!

  12. fajnie fajnie ale kancelaria prezydenta 4rp w ramach taniego panstwa zamawia viagre i testy ciazowe …

    widac juz wplyw koalicji z lepperem 🙂

  13. 13 Nonchallance

    Zauważyliście tą wyjątkową aktywność wszystkich propiswoskich automatów? Normalnie opędzić się nie można.

  14. Super!!! :-))

  15. > Normalnie opędzić się nie można.

    Właśnie dałem bana, co pisał nieprzyzwoitości o żonie Tuska. Zgadzam się, intensywność wzrosła bardzo. Pozdrowienia dla Palestriny, ale co z moon5 i co z Jolą z Dywit? Jakoś zniknęły. Za to mamy Nelly.

  16. skubi,
    Dzięki za pozdrowienia ale być może jestem tu ostatni raz.
    Obiecałem że jeśli PiS przegra to nie pojawię się więcej na tym blogu…

    P.S. Ciekawe czy uszanujecie ciszę wyborczą.
    Ja właśnie na własnym blogu umieściłem ostatni w tym tygodniu wpis. Komentował w weekend też nie będę…

  17. 17 Nonchallance

    Ach Boże! Nie mogli nam oszczędzić tego orędzia? Jarek będzie publicznie ćwiczył rzut na taśmę.

  18. 18 Nonchallance

    @Palestrina2005

    Ci którzy prowadzą blogi rzeczywiście powinni się powstrzymać od publikacji wpisów ale dlaczego zwykli userzy nie mają komentować? Dyskutować z przyjaciółmi też nam nie wolno?

  19. 19 Valdo

    Zegnaj Palestrino,pamietaj co obiecales.Wroc do muzykowania bedzie z wiekszym pozytkiem dla Twoich sluchaczy.Pewnie o Tobie gdzies uslyszymy.

  20. > P.S. Ciekawe czy uszanujecie ciszę wyborczą.

    Ja bym się przede wszystkim zapytał, czy PiS, TVP i CBA usznują ciszę. Czy będą jutro jakieś fajne aresztowania albo inne takie? Kto sie zakłada?

  21. 21 Kondee

    Stawiam 1000 : 1 że zobaczymy jeszcze jutro jakąś konferencje CBA czy jakiś inny „niewinny” komunikat

  22. 47:30 dla PO – to wynik ostatniego sondażu TNS OBOP dla TVP. Badanie zostało przeprowadzone na około 2000 próbie.

    Oby nie bylo jak ostatnim razem.

    A co do blogow – jak ktos nie potrafi o niczym innym pisac…

  23. Jak Twój ukochany „Donek” zawrze przymierze z tymi „złymi” to będziesz miał o czym pisać, oj będziesz…

  24. @Skubi
    Odstosunkuj się od Moon5, ciemny typku…

  25. ależ Moon, nie mieszajmy w to miłości 🙂

  26. 26 Flogiston

    @Moon-ie,
    czas najwyższy wiedzieć, że Pan Marcin Skubiszewski jest młodym, zdolnym i utalentowanym prawnikiem. Skubi jest silnie zaangażowany w wyciąganie Polski z bolszewickiego kaczyzmu, więc należy mu się szacunek, bo nikt z nas nie zrobił tak wiele dla Polski, jak Marcin. Więc chyba zasługuje na najwyższe uznanie wszystkich, którzy niewiele zrobiliśmy dla Polski. Jeśli niewiele robimy, to może przynajmniej pomilczmy, Moon!

  27. @Hip
    To nie ma nic wspólnego z miłością.
    @Flogiston
    Ja też jestem młoda, piękna i utalentowana…, jak wszyscy. Podstawy dobrego wychowania obowiązują również tego pana. Jest prawnikiem? Typowo prawnicza kultura. Jaro by się tak nie zachował, może dlatego, że jest absolwentem prawa, a nie prawnikiem… A z Jarem podobno tu walczycie.

  28. 28 salamandra

    wyglaszal Jaro to ostatnie oredzie do narodu, czy nie?? bo u mnie znowu brak polskiej tv…

    @Palestrina
    nie obiecuj, bo i tak swych obietnic nie spelniasz – juz kiedys nam obiecywales, ze zamilkniesz…

    a tak poza tym i ja mam nadzieje, ze to juz koniec ciamkania, paranoi politycznej, wyimaginowanych ukladow, itepe… ja naprawde chce wrocic po obronie do kraju, gdzie ludzie beda mieli jakies perspektywy, gdzie 2 dyplomy, znajomosc jezykow obcych, bedzie szanowana, a nie wyzywana od „wyksztalciuchow”…
    …a jutro w ciszy wyborczej – zrobmy bilans z ostatnich 2 lat, przefiltrujmy obietnice, obelgi i wybierzmy w niedziele…wlasciwie i wlasciwych…

  29. super wystąpienie ‚menża stanu’ a potem marszałka senatu … nie rozumiem …
    mało nachalnej publicznej telewizji? oni muszą panicznie bać się porażki (w domyśle wtedy wypłyną ich machlojki) skoro w agitacji przedwyborczej uciekają się do straszenia obywateli. dzielenie my-oni, zobaczycie co wam-im zrobimy/zrobią po wyborach …

    @Palestrina powiedz proszę co mnie interesuje cisza wyborcza, obiecuję że będę przestrzegał ciszy wyborczej tak sumiennie jak TVP swojej apolityczności.

  30. Co będzie z moim blogiem? Straci sens istnienia? 🙄
    Widać od razu, że co jak co, ale humor to Fraglesiego na krok nie o(d)puszcza 🙂
    Tak trzymać 😀
    A na tzw. kurwicę wyborczą świetnym lekarstwem są moskaliki, np.

    Kto by twierdził: „Demokracji
    Jaruś wcale nie zagraża”
    Temu narząd prokreacji
    Utnę. W kruchcie u ołtarza.

    Kto mi powie, że elity
    Wrzask podnoszą histeryczny
    Strasznie w ciemię będzie bity
    Zgodnie z Prawem Kanonicznym

    Ach, jak to relaksuje 8)
    Może ktoś spróbuje?

    Pozdrawiam
    Radecki

    (kilka innych przykładów na moim blogu)

  31. 31 ciocia_a

    Kto mi powie, że dno kacze
    nie sięgnęło jeszcze kresu,
    to bluzgami go opatrzę
    za pomocą smsów

  32. Wazniejszy z kurdupli na tyle ile mog – pozytywnie mnie zaskoczyl. Co prawda przypomina to dowcip z dawnych czasow ‚…a mogl zabic’, no ale jakis postep jest.

  33. @Ciocia_a
    Brawo!

    Kto by twierdził, że wybory
    Może sobie już odpuścić
    Temu wnet ukręcę wory
    W Lubartowie na odpuście

  34. 34 Kondee

    Na koniec premierowi ktoś doradził coby naród przeprosił, ten sam naród który nie tak dawno postawił po stronie zomo. No ale czego sie nie zrobi żeby koryto utrzymać, nawet można przez zaciśnięte zęby powiedzieć „przepraszam”. Widzieliście ten niby uśmiech na koniec orędzia 🙂

  35. @Radecki
    ja się piszę, ogłaszaj konkursy na blogu
    kiedyś chodziliśmy regularnie grać w bilard, potrafiliśmy całymi seriami strzelać limerykami
    oczy pełne łez ze śmiechu, szkoda że się skończyło…

    pewien Zbrodniarz z Krakowa
    miał żonę. złośliwi mówili że „krowa”
    a wcale nie krowa to była zacz
    ale trojańska klacz
    Zbrodniarza z Krakowa miła

  36. 36 Flogiston

    UWAGA:
    Jest niewykluczone, że PISjanistyczni makiaweliści będą próbowali fałszować wybory. Jest jeden podstawowy sposób dający się obserwować w dwojaki sposób. Do lokalu wchodzi menel, pobiera kartę do głosowania, wchodzi za kotarę (dla zmyły), po czym wychodzi, wynosząc pod ubraniem kartę do głosowania. Można to zaobserwować siedząc w komisji wyborczej – trzeba być dobrym obserwatorem, szczególnie gdyby był tłok. Drugi sposób obserwacji tego przestępstwa, to obserwacja takich meneli, którzy niedaleko od punktu wyborczego przekazują cwaniakom kartę wyborczą inkasując „kasę” na tanie winko.
    Dlatego uczestnicząc w wyborach, obserwujmy, obserwujmy, bo przeciwnik jest podstępny i można liczyć się i z takim postępowaniem. W razie czego, trzeba mieć ze sobą aparaty fotograficzne (choćbyw w komórce) i kogo

  37. @ekopozytywizm
    Ale na którym?
    Piszę na trzech równocześnie 😉

    Kto by pisnął, że Premiera
    „przepraszam” go satysfakci
    Temu utnę coś z rapiera
    Pod Kościołem Bożej Łaski

  38. był pewien kraik niemały
    w którym kaczki pistolecik miały
    był to kraik z dziwów słynący
    na obronie kaczek twardo stojący
    a kaczki? pif-paf, tak czasem kwakały

  39. @Radecki
    a na którym Ci wygodniej, polityczne moskaliki limeryki mogą być uniwersalne
    możemy nawet założyć nowy blog tylko w takim celu, po całym dniu przed komputerem miło trochę poruszać płatem humanistycznym

  40. Konkurs już w zasadzie był ogłoszony tu:

    Jędrek ze Stowęcina


    Wstęp wolny.
    (Gospodarz chyba się nie obrazi)
    Tylko, że ja tam się nie wpisuję 😕
    Ale to żadna przeszkoda.
    Reprezentuje mnie mój kot.
    Pozdrrrawiam 😉
    Radecki

  41. @kondee
    Może to nie taki zły człowiek, jak myślimy czy ja pomyślałam… Najgorsze jest stwarzanie atmosfery grozy.

  42. 42 Kondee

    @Moon, być może, jeszcze dwa lata temu zastanawiałem się czy na niego nie głosować. Ale to było 2 lata temu. Wydaje mi się, że on 2 lata temu miał dobre intencje. Cóż, rozmienił je na drobne, obraził ludzi. Zapomniał, że jest premierem wszystkich Polaków a nie tylko jednej partii. Jego brat teraz zapomina, że jest prezydentem Polski a nie PIS, ale mam nadzieję, że jednak będzie prezydentem nas wszystkich. Czego nam wszystkim życzę.

  43. 43 matylda

    @Moon, to jest zły człowiek, na chwilę 2 lata temu udawał ” dobrego” . Zastanawiałam i zastanawiam się jak ludzie wierzący mogą akceptować ten kosmos kłamstwa i hipokryzji-i nie znam na to pytanie odpowiedzi.
    Życzę Wam i Sobie aby po tych wyborach wróciła normalność. Mam taką niewielką nadzieję że PO to nie jest PIS-light.

  44. @Kondee
    Mam już dość tego wyścigu. Poza tym każdy mnie przekonuje do innej strony… Moi znajomi pro-PIS grzecznie i cierpliwie tłumaczą, abym nie rezygnowała. Tu krzyczą na mnie od początku albo mówią, ze jestem jak „jola z dywit”. To jest chore społeczeństwo, mentalność stadna, jak w PRL.

  45. Frekwencja będzie wysoka (jak na polskie warunki). Stawiam na 50, może trochę więcej, procent. A kto wygra wybory?

  46. 46 salamandra

    @Moon
    czlowiek nie ameba i swoj rozum ma…to nie spoleczenstwo jako stado bierze karte do glosowania i idzie za parawanik, zeby skreslic a jednostka…posluchac co radza inni warto, a zadecydowac zgodnie z sumieniem… w moim przypadku nikt nie zachwala PISu, bo wsrod moich znajomych nie ma ich zwolennikow, ale jest wielu napalonych LIDowcow – agituja choc wiedza,ze ja na czerwonych glosowac nie bede…

  47. Przy takiej pogodzie frekwencja na poziomie 50% będzie sukcesem 😉

  48. 48 GIENEK

    Właśnie pogoda jest sprzyjająca, bo jak była ładna to odpowiedni elektorat wolał się opalać niż iść gdzie trzeba. Teraz zagłosują z nudów…

  49. Jedno co się kartoflom udało, to podzielić społeczeństwo… Moon ma widzę jakichś „znajomych pro-PIS”, a ja na ten przykład, jakbym się nie wysilał, nie umiem sobie z szerokiego nawet kręgu znajomych znaleźć choćby jednego takiego.
    Stawiam, że nie będzie w sobotę żadnej „konferencji”. Strzelili sobie samobója tą Sawicką, że nawet Jarosław w ostatniej chwili próbował taktykę zmienić i dobrego wujka udawać.

  50. 50 lothian

    Jesli prawo pozwala mi decydowac o tym, kto mna rzadzi, to nic nie jest w stanie mnie zmusic do rezygnacji z tego prawa. Mieszkam w UK, nie jestem rezydentem, mam obywatelstwo polskie, ale brytyjskie prawo trakyuje mnie jak obywatela, i dzieki temu mam rowniez czynne prawo wyborcze, jako mieszkaniec tego kraju. Kilka miesiecy temu skorzystalem z niego i oddalem swoj glos w wyborach parlamentarnych. Dzis moj Kraj oczekuje ode mnie tego samego i nie mam zamiaru z mojego przywileju zrezygnowac. Wiem, ze mam wplyw na polityke w miejscu, w ktorym teraz zyje, ale chce tez miec taki sam wplyw na sytuacje w moim Ojczystym Kraju. To, jak Ten Kraj bedzie wygladal, moze miec w przyszlosci wplyw na to, czy zechce do Niego powrocic. I nie jest to moje odosobnione wrazenie, tak samo mysli wielu naszych rodakow, ktorzy swoj powrot uzalezniaja od tego, czy wroca do przyjaznego panstwa, czy do polskiego piekielka. Nasze wladze, ktokolwiek bedzie nami rzadil, musza zdac sobie sprawe z tego, ze wracajaca emigracja, obok wymiernego kapitalu w postaci mniejszych czy wiekszych pieniedzy, posiadac bedzie duzo wazniejszy, niewymierny kapital. Tym kapitalem sa doswiadczenia zdobyte na emigracji (nie ma znaczenia w ktorym kraju EU). To nasze powroty przyspiesza szybsza i pelniejsza integracje ze stara Unia. Przywieziemy ze soba swe doswiadczenia, przyjaznie i znajomosci, ktore beda nieocenione na coraz mocniej zintegrowanym europejskim rynku.

    Konczac ten nico patetyczny wywod, chcialbymprzypomniec, ze jutro to my, wyborcy jestesmy najwazniejsi. Nie politycy, ale MY. Kim jest polityk, prosze sprawdzic pod ponzszym linkiem.
    http://www.tvn24.pl/720,4,szklo_kontaktowe.html

  51. 51 ciocia_a

    @Radecki
    Mogę jeszcze? Padł mi wczoraj internet, korzystam z momentu, kiedy nie padnięty…
    Kogo kłamczuch z długim stażem
    znów przekona swoim kitem,
    temu chętnie wnet pokażę
    każdą z moich czterech liter

    Temu, który się opowie
    za kaczkami obydwiema
    nie mów, że ma kiepsko w głowie
    – on tej głowy chyba nie ma…

  52. @Kubusiu
    Wielu porządnych ludzi jest pro-PIS. I może dlatego PIS przegra.

  53. 53 kmdr_rohan

    @Moon.
    Meandry Twej logiki są dla mnie nieodgadnione.

  54. Nieodgadnione, Rohanku, bo trzeba myślec globalnie…

  55. 56 salamandra

    @Moon
    to pomoz mi myslec globalnie i wytlumacz jak to, ze wielu jest pro-PIS ma sie to tego, ze on przegra, bo w twej wypowiedzi brak sensu (chyba 😉 … ja juz sama nie wiem)

  56. 57 Nonchallance

    Moon a mnie wytłumacz skąd ten wniosek, że to są „dobrzy ludzie” bo mnie logika też zawodzi gdy usiłuję to odgadnąć.

  57. @Salamandra
    Opuszczenie przez Ciebie jednego wyrazu z mojej wypowiedzi, powoduje, że rzeczywiście brzmi ona idiotycznie. Ja nie napisałam, ze wiele ludzi jest za PIS i dlatego PIS przegra, ale że wiele porządnych ludzi jest za PIS, i może dlatego PIS przegra.

  58. @Nonchallance
    Nie ma sensu, abyśmy więcej rozmawiały. Jak to powiedział Witold, Ty zazwyczaj prowadzisz rozmowę dla samej rozmowy.

  59. @Salamandra
    Odrębna kwestią jest fakt, że porządni ludzie czasem mogą się mylić (jak wszyscy).

  60. 61 Nonchallance

    Moon czyli jesteśmy do siebie podobne. A ja ponawiam pytanie: skąd ten wniosek? Z postu na forum do którego dałaś link nic takiego nie wynika: ot parę manipulacji, trochę faktów, trochę kłamstw i wychodzi obraz Donka z rogami. Czy „dobrzy ludzie” tak się bawią?

  61. Bo Donek ma różki. Dzięki niemu Gilowska i Rokita odeszli z PO.

  62. 63 Hans von Laser

    19.10.1987
    Moje urodziny.

  63. 64 kmdr_rohan

    Moon, czy możesz mi łaskawie wytłumaczyć, co miałaś na myśli pisząc, że „Wielu porządnych ludzi jest pro-PIS. I może dlatego PIS przegra.”?
    Teksty o tym, że nie jestem w stanie pojąć geniuszu Twego rozumowania – możesz sobie darować. Podobnie jak wklejanie tekstów tego spamera ze Stalowej Woli (w poprzednich wyborach „pracował” dla Samoobory).

  64. @Rohan, nie wiedziałam, że to spamer ze Stalowej Woli. Nie znam wszystkich forów.
    Myślałam, ze ktoś pomoże mi rozwinąć to moje przypuszczenie, prawie pewność czy nawet pewność. Nie mam siły wyjaśniać. To złożona sprawa. A i tu nie dobrych warunków do normalnej rozmowy. Jestem poza tym dość załamana tym, co będzie po niedzieli: zapowiedzi aresztowań i rozliczeń ekipy Kaczyńskiego, odgrażanie się i niepokoje w narodzie.

  65. 66 kmdr_rohan

    @Moon. Taka rada starego galicjaka. Nigdy tak gorąco się nie je – jak się gotuje. Ja jestem przekonany, że rozliczeń nie będzie, a jesli już będą, to nie będą zaczynać się od wyprowadzania w kajdankach i telewizyjnych zapewnień, że „ten pan już nikim nie porządzi”.
    A spamera znam, bo miewam z nim styczność na moim miejskim forum GW.

  66. Ale Kaczyński może uznać, że jakieś rozliczenia trzeba zrobić na koniec.

  67. 68 Obelix

    Perelka:
    Polska zarejestrowała podobno kolejny produkt regionalny w UE: Ziobrówkę. Jest to słaby adwokat na kaczych jajach.

    Ciekawe czy bede oskarzony o obraze majestatu.

  68. 69 salamandra

    Sorry Moon,

    ja Ciebie naprawde nie potrafie zrozumiec, to naprawde nie na moja logike…
    ide szukac dowodu, bo wieczorkiem ruszamy do Ojczyzny, wykorzystac konstytucyjne prawo do wyrazenia naszych uczuc politycznych..i nawet jesli w poniedzialek „bedzie nowy stan wojenny”,albo „jesli ktos na koniec zrobi rozliczenia”, to mnie juz w Ojczyznie nie bedzie, bo po wrzuceniu karty do urny – ruszamy spowrotem – w poniedzialek zajecia obowiazkowe na uniwerku…

  69. @salamandra
    Gdzie studiujesz?

  70. 71 salamandra

    😉 w Niemczech

  71. 72 Nonchallance

    Zauważyliście ile się dzieje w Polsce i na świecie? Jednak można robić programy informacyjne bez polityki i polityków i – o dziwo – jest o czym mówić. Czy świat nie byłby piękny gdyby tak było zawsze. No dobra, wiem że to mrzonki, ale można by ograniczyć ilość polityki, np. w programie informacyjnym który trwa 30 minut o polityce może być tylko 5 minut 😉

  72. @Moon
    wracając do Twojego ciekawie sklejonego zdania: czy jeśli dobrzy ludzie coś popierają to to coś upada? nie rozumiem, jak słowo 🙂

  73. czy Commander of Rohan to inaczej Galopujący Major?
    takie mi pytanie przyszło do głowy…

  74. Ide jutro oddac moj wazny glos!! Nie dam sie wyrolowac po raz drugi.

    Flamandzki De Morgen opisal Polska sytacje polityczne baaardzo rozlegle: rozkladowka w weekendowym wydaniu. Moje streszcze nie (i uwagi) opisalam na moim blogu. Zapraszam!

    http://oliwiadrozd.wordpress.com/

    A „PiS” po niderlandzku znaczy „SZCZOCHY” 😉

    Acha! A czy ktos bedzie glosowal w rekawiczkach??
    http://glosujwrekawiczkach.pl/index.html

  75. @Eko
    I nie zrozumiesz, jeśli będziesz dokonywał manipulacji składnikami zdania. Jako informatyk i ekonomista nie powinieneś robić takich rzeczy. A może właśnie ścisłe umysły nie rozumieją pewnych niuansów? Nie mam żadnych problemów z porozumiewaniem sie z humanistami na forum, oczywiście o odpowiednio wysokim IQ 🙂

  76. @eko
    Moja wypowiedź: „Wielu porządnych ludzi jest pro-PIS. I może dlatego PIS przegra.”

    Jeśli wielu porządnych ludzi popiera PIS, siłą rzeczy wielu nieporządnych ludzi popiera zdecydowanie wrogie mu partie, a tylko nieporządni ludzie zajmują się propagandą i manipulacją w tym kraju, bo tylko im zależy, aby odsunąć tę nieszczęsną lustrację, dezesbekizację i przegląd czystości w prywatyzacji.

  77. @eko
    Ci porządni, którzy popierają partie wrogie PIS nie mają wpływu na media, bo porządni ludzie z reguły nie uczestniczą w brudach tego świata.

  78. ou, skoro tak… :/ powodzenia.

  79. 80 Uciekinier

    Co tam cykl pentozofosranowy i synteza hormonow sterydowych pojac moon to dopiero sztuka

  80. 1szy błąd logiczny:
    Jeśli wielu porządnych ludzi popiera PIS, siłą rzeczy wielu nieporządnych ludzi popiera zdecydowanie wrogie mu partie

    prawidłowe zdanie:
    jeśli _większość_ porządnych ludzi popiera PIS to siłą rzeczy _mniejszość_ porządnych ludzi popiera innych.

  81. 1szy błąd formalny:
    Jeśli wielu porządnych ludzi popiera PIS, siłą rzeczy wielu nieporządnych ludzi popiera zdecydowanie wrogie mu partie

    prawidłowe zdanie:
    Wielu porządnych ludzi popiera PIS. Wielu nieporządnych ludzi popiera innych.

    nie ma związku przyczynowo-skutkowego. porządny – nieporządny to przeciwieństwa tylko językowe. „grosz to pieniądz pieniądz to forsa forsa to grunt grunt to ziemia ziemia to matka…”

    poza tym, jest cisza wyborcza…

  82. @Uciekinier
    a już myślałem, że to coś z odwiecznym „Mars kontra Wenus” 😀

  83. @uciekinier
    Ja w liceum byłam w klasie matematyczno-fizycznej, a nie w humanistycznej. Miałam tygodniowo 6 godzin matematyki, pięć godzin fizyki, również po 2 godziny biologii i chemii. Z biologii akurat miałam różnie: czwórkę lub piątkę, z chemii trójkę lub czwórkę, ale trochę pojmuję tę chemię, bo jest potrzebna do biologii. Maturę z matematyki miałam na rozszerzonym poziomie, na cztery czy pięć zadań tylko jedno ściągnęłam, resztę zrobiłam sama, z matematyki na maturze była czwórka, z polskiego piątka. Dopiero po maturze zajęłam się humanistyką. Nie mam klapek na oczach. Nie chwaliłabym się tym wszystkim, gdybyś mi nie dokuczyła na temat tej syntezy hormonów.

  84. a ja miałem 3 z plasty, ale to za nieprzynoszenie farb, ucieczki z lekcji i dopisywanie (złapane) ocen. naprawdę, super rysuję!

  85. @eko
    Nie masz racji, ale skoro cisza wyborcza, to nie będę wyjaśniać. Gdybyś chciał, to byś zrozumiał bez wytykania mi błędów, które nie są błędami, a co najwyżej mogą być brakiem precyzji.

  86. @eko
    Ja wcale nie rysuję, nie potrafię. Śpiewać też nie umiem.

  87. 88 Uciekinier

    To akurat ja mam problemy ze zrozumieniem ciebie.

  88. Moon, spróbuj więc napisać precyzyjnie, dla samej siebie, nie chciałbym Ci robić przykrości, ale z Twojego zdania chyba niewiele zostanie, bo co chwila albo rozszerzasz zakres pojęcia, albo zmieniasz zbiór osób, a jeśli rozbijesz to zdanie na fragmenty to w każdym fragmencie trzeba zrobić karkołomny dowód (np. tylko nieporządni zajmują się propagandą) albo przyjąć skrót myślowy

    przykro mi, nie kupuję, no chyba że fajnie brzmi i nieważne, co znaczy…
    nie łamiąc prawa, można pogadać w poniedziałek 🙂

  89. @Hip
    Tu nie ma chyba sensu rozmawiać, bo Wy tu nie rozmawiacie po to, aby coś przybliżyć, rozjaśnić czy rozstrzygnąć, tylko po to, aby się destruktywnie kłócić i udowodniać wszelkimi, nawet nieczystymi sposobami, że pisior czy były pisior jest głupi.

  90. @Hip
    Waszą najlepszą metodą na walkę słowną z pisiorem jest odbieganie od meritum lub zmiana tematu.

  91. 92 Uciekinier

    @moon gdybym uwazala cie za glupiego pisiora to nawet nie czytalabym twoich postow tak jak nie czytam palestriny, blizny i WS

  92. @Hip
    Czy zajmowanie się propagandą jest czymś czystym? Czy porządni ludzie zajmują sie tym z upodobaniem, a nie tylko sporadycznie czy niechcący?

  93. Moon, znów uciekasz w użalanie się!
    Tak, propaganda może być czymś szlachetnym.
    Na przykład, księża katoliccy wierzą, że propagując swoje poglądy przyczyniają się do tego, że nie powyrzynamy się nawzajem.

  94. 95 Nonchallance

    Moon sama sobie teraz przeczysz. Nie ma polityki bez propagandy, nie ma partii która by propagandy nie uprawiała. Na dokładkę zwykły człowiek ma poglądy, które ewentualnie głosi, zwykli ludzi nie uprawiają propagandy. Propaganda jest pojęciem raczej profesjonalnym. Żeby ją uprawiać musisz mieć ludzi i pieniądze. No i wracamy do partii i polityki.

  95. @Hip
    Propaganda dobra? Propagowanie szlachetnych zachowań? Tak!
    Słowo „propaganda” ma dla mnie i dla większości ludzi jednak zabarwienie pejoratywne – znaczy manipulowanie faktami i sumieniem odbiorców. O taką propagandę mi chodziło…

  96. Z Wikipedii: „Określenie nabrało negatywnego wydźwięku między innymi na skutek takich zjawisk, jak propaganda goebbelsowska i propaganda sukcesu.”

  97. Czyli – manipulacją (w znaczeniu negatywnym, czyli wyjmowaniem fragmentów z kontekstu, fałszowaniem, jednostronnym doborem) faktami i sumieniem odbiorców zajmują się ludzkie męty? Manipulatorzy i cynicy. Tak?

  98. @Hip
    Świadomą i celową manipulacją faktami i sumieniem odbiorcy zajmują się głównie męty. Bardzo rzadko robią to dobrzy ludzie w imię „wyższych celów”, i są to wyjątkowe sytuacje.

  99. 100 Nonchallance

    Moon przykro mi Cię rozczarować ale robią to wszyscy ludzie, wiele razy, każdego dnia. Choćby wtedy gdy mijasz się świadomie z prawdą by kogoś nie zranić stosujesz manipulację.

  100. 101 Alicja

    Moon
    Po tym co piszesz sądzę że masz po 60-tce,klapki na oczach a w domu kolekcję moherowych berecików? Uważam się za osobę porządną!

  101. Nie zgadzam się ani z Alicją, ani z Nonchallance. Czytały wybiórczo lub pobieżnie moje wypowiedzi. Taka dyskusja nie ma sensu.
    @Alicjo
    Czy ja napisałam, że tylko nieporządni ludzie ludzie są anty-PIS? Nie idę jutro do koscioła…
    @Nobchallance
    Nie manipuluję bliskimi osobami, nie mieszaj pojęć…
    Takie są tu warunki do dyskusji, @Rohan… Nie było nawet sensu jej zaczynać.

  102. Moon, Twoje zdanie powinno brzmieć, moim zdaniem

    1. Większość porządnych ludzi popiera iksińskich (do udowodnienia że większość, raczej w kategoriach porządny czy nie bym się tu nie poruszał, tylko ludzi, którzy mają dobre intencje i nie patrzą na to, jak komu wychodzi i co się przy okazji rozwali)
    2. Tylko męty popierają wrogów iksińskich (do udowodnienia, choćby to, że niektóre męty nie popierają iksińskich i znowu, ja bym nie mieszał w to o moralności, tylko rozmowę nie o tym, co X chcą zrobić – z tym się zgadza większość, tylko _jak_ chcą zrobić – z tym „porządni” się w większości nie zgodzą…)
    3. Tylko męty zajmują się propagandą i manipulacją w tym kraju (absurd)
    4. Tylko mętom zależy, żeby oddalić prowadzoną _w proponowany przez iksińskich sposób_ czystość. (Znowu, mętom może zależeć na brudzie, ale niektórym porządnym może zależeć na zrobieniu porządku w inny sposób)…

    Zakałapućkane, prawda? Wołanie na puszczy. Wymaga zastanowienia, a to tak często się nie chce…
    Nie agituję Cię politycznie, mi nie zależy. Ja sobie dam radę. Mam tylko mnóstwo wątpliwości, a poza tym, czynnik ludzki i prywatne urazy, jest tu niestety bardzo duży…

  103. @Eko
    Niepotrzebnie dałam się wciągnąć w dyskusję z Tobą, po raz kolejny widzę, że tu nie da się rozmawiać.

  104. @Eko
    Przeczytałam Twoją dłuższą dyskusję, ale nie będę kontynuować, bo co chwila muszę innym wyjaśniać,ze nie jestem wielbłądem, jak zawsze na tym forum. Przepraszam.

  105. Wyzywanie od moherów, itp. Co to ma być??? Niemerytoryczne wtręty…

  106. Nie ma sensu wypominać mi tu mojej kolekcji moherowych berecików, bo nawet Donaldu chciało pójść do moherowego radia.

  107. Moon, jeszcze w sumie tylko to, co pewnie wiesz, że są ludzie, dla których 1. postawienie oczyszczenia jako problem nr 1, kiedy są inne 2. powiedzenie, że kto przeciwko ten męt i za brudem – to jest dopiero manipulacja…
    a jak jeszcze znajdą cel w tej manipulacji, czyli władza, albo metody działania – ot, masz i przeciwnika iksińskich, to niekoniecznie ten, co się boi… często to porządny gość, który uważa „porządnych” za albo męty albo „moher”. taki pieski świat… porozumienie jest niemożliwe
    dobrej nocy

  108. @Alicja
    Bycie po 60-tce nie czyni kogoś mniej wartościowym.

  109. @eko
    Nie zgadzam się. Zmycie brudu wieczorem, to podstawa dobrego snu. Podobnie z oczyszczaniem państwa. Te problemy, które Tobie wydają sie ważniejsze będą tylko nawarstwiać się i zapętlać (tak jak to miało miejsce do tej pory) bez podstawowego oczyszczenia i zadośćuczynienia pokrzywdzonym…

  110. 111 Alicja

    Moon
    Nie napisałam, że osoby po 60-tce są mniej wartościowe! Ale większość z nich ma takie poglądy na świat. Ja mam dziadków w tym wieku i prababcię przed 90-tką i są wspaniali. WIEDZĄ NA KOGO GŁOSOWAĆ.

  111. 112 Nonchallance

    Moon, eko ma rację. Żądasz niemożliwego.

  112. @Moon 5
    Praktyka (moja osobista) wykazuje, że jeśli ktoś czuje się „pokrzywdzonym” to ma problem.
    Problem z samym sobą.
    Warto pomóc mu się uporać z tym jego własnym problemem.
    Ale nie wolno go utwierdzać w tym, że ma rację.

    To nie ma nic wspólnego z polityką.
    Pozdrawiam
    I dobranoc.
    Z poważaniem
    Radecki

  113. No i tak wyglądają tu dyskusję… Rozmawiasz z jedną , dwiema osobami, a co najmniej kilka uznaje za słuszne wtrącić swoje „trzy grosze”, często, tylko aby „powymądrzać się” lub poleczyć swoje kompleksy… I jeszcze ci próbują Ci wmówią, że to Ty czujesz sie pokrzywdzona, choć w tamtych czasach byłaś za młoda, aby SB na ciebie donosiło… Mój znajomy mówi, że to są pół- i ćwierć- inteligenci.. Ja miałam nadzieję, że tak nie jest, że i po drugiej stronie są porządni i inteligentni ludzie.

  114. @Radecki
    To rozmowa o czymś innym niż poczucie skrzywdzenia.

  115. 116 Nonchallance

    No i wracamy do początku czyli użalania się Moon nad sobą i wyzywania od ćwierć-inteligentów tych którzy mają inne niż ona zdanie. Który już raz przerabiamy ten scenariusz? Dobranoc.

  116. @Non
    Ty jesteś jakimś rodzajem policjanta czy przyzwoitki w dyskusjach na tym blogu?

  117. @Alicja
    Każdy, kto stawia krzyżyk WIE NA KOGO GŁOSOWAĆ.

  118. 119 rybacki

    I to się nazywa cisza wyborcza. Chociaż na chwile zamknęlibyście buzie i przestali kłapać tymi politycznymi podtekstami.

  119. 120 kmdr_rohan

    @Ekopozytywizm.
    Słówko wyjaśnienia. Mój nick to skutek lektury Lema – nie Tolkiena. I nie – nie używałem nigdy nicka „Galopujący Major”, jakkolwiek kiedyś o nim słyszałem.

  120. Dzięki za wyjaśnienie 🙂
    „Niezwyciężonego” nie czytałem, ale właśnie sprawdziłem w swojej biblioteczce, mam. Fajna książka?

  121. 122 Flogiston

    Jest godzina 9:30, 21 październka 2007 roku. Historyczna data. Dziś w Polsce skończył się kaczyzm. Pod najnowszym wpisem Fraglesa, zatytułowanym „To już jest koniec”, pojawiło się 121 komentarzy. Wśród tych komentarzy jest 38 dziwnych komentarzy sygnowanych nickiem Moon lub Moon5. Korzystam czasami z translatora ang-pol. Wrzucam cały tekst do translatora, po czym głupia maszyna tłumaczy mi tekst ang na polski. Pewnie nie tylko ja to robię. Dlaczego piszę o tym? Tekst, który wychodzi z tej maszyny jest bardzo podobny do tekstów pisanych przez Moon-a. Bełkot, jeden wielki bełkot, nad którym sporo trzeba popracować, żeby był zrozumiały.

  122. 123 kmdr_rohan

    @Ekopozytywizm.
    IMHO dobra. Co najważniejsze – przyswajana na wielu poziomach. Pierwszy raz czytałem ją majc lat naście, więc cała otoczka tchniczna, plus militarna – działaly na mnie dość silnie. Resztę zacząłem rozumieć po kolejnych lekturach dzieła. A sam komandor Rohan – jest bardzo zwyczajny w swym bohaterstwie (taka inna wersja Pirxa). W każdym razie – warto przeczytać. A teraz lecę wybierać!

  123. Mam pytanie. Skoro Pan Marsza… (ups.. przepraszam) jeden pan do Sejmu przyprowadził psa (a konkretnie sukę), to czy ja na wybory do Sejmu też mogę pójść z psem?

  124. 125 Flogiston

    Byłem przed chwilą w moim lokalu wyborczym. Na razie nie głosowałem, byłem w celu rozejrzenia się, chciałem zaspokoić ciekawość, zobaczyć, co się dzieje. I co widzę? Stoi potwornie długa kolejka wyborców. Jest godzina 11:30. Jeśli tak jest w wielu innych lokalach wyborczych w całej Polsce, no to będzie niespodzianka!!! Tego nawet sondaże nie mogły przewidzieć! No, Polacy powoli uczą się demokracji, może jeszcze coś z tego będzie!

  125. Meh… ja na wybory idę z SOPMODem M4 pod polarem. Nie to, żebym chciał strzelać do wyborców, ale muszę go zawieźć bratu młodszemu małżonki, a jadę tam prosto znad urny…

    …pozostaje mieć nadzieję, że nie czeszą na wejściu do lokalu 😉

  126. 127 Flogiston

    2 lata temu w moim lokalu wyborczm zarejestrowanych było 2851 wyborców, a w wyborach brało udział 1939 wyborców, czyli frekwencja 68% (oczywiście w wyborach prezydenckich).

  127. a u mnie, na „mojej” stronie, zanim przyszliśmy głosować (10.00), był tylko jeden podpis, a cały kajecik był prawie pusty. ludzie, co z Wami?

  128. 129 salamandra

    @Hip
    wlasnie chcialam ci sprawic troche przyjemnosci na twoim blogu, ale TAM sie trzeba zalogowac…a to juz za duzy wysilek po 12 godzinach w aucie z krotka przerwa (2h) pomiedzy…

  129. @Flogiston
    Kiepskie poczucie humoru albo brak kultury.

  130. @eko
    „Niezwyciężony” to jedno z najlepszych opowiadań świata (mini-powieść), jedno z czołowych dzieł Lema.

  131. @hip
    Ja dzis juz bylem o 7.00 i tez bylem jedyny na liscie…

  132. 133 Uciekinier

    Wrocilam, ledwo zyje. Zajelo mi ta wycieczka tylko 4 godziny, ale dla mnie to i tak duzo. Wlaczam dracule i czekam na wynik,

  133. @Hip
    Bo na Pomorzu znowu jest najniższa frekwencja w kraju.

  134. Pozdrowienia z Waszyngtonu!
    Bylem wczoraj głosować. Wsród znajomych i ludzi w ambasadzie 99% jednomyślności 🙂

    Nota bene i wczoraj i dzisiaj piękna pogoda tutaj, 25C, słoneczko, błękitne niebo..

    Z optymizmem patrzę w przyszłość dla Polski.

  135. 136 Uciekinier

    W southampton kolejka byla na 2 g. Najszczescie mnie przepuscili

  136. 137 Flogiston

    @Uciekinier,
    współczuję Ci, i oczywiście gratuluję poczucia odpowiedzialności za nasz Kraj. Co można powiedzieć o tych wszystkich, którzy mają 5 minut do lokalu wyborczego i kolejkę na 10 minut, a mimo to nie pójdą, będą siedzieć w domu i później pierniczyć, że rzont nie-dobry, ale nie zrobią nic, żeby to zmienić??!

  137. 138 Flogiston

    @Uciekinier,
    Skąd musisz przyjechać i ile kilometrów, żeby zagłosować w Southampton? Ile to jest od Londynu?

  138. 139 Uciekinier

    60 mil mam do Southampton, ale byly korki. Do Londynu mam 100 mil i balam sie zgubic. Mieszkam na 20 minut na polnoc od Winchesteru w Basingstoke

  139. 140 Uciekinier

    @Flogiston tez dzis mam ochote dac w leb tym co nie poszli, ja w ciazy sie mecze, a tym pawianom sie nie chce. Chyba mam do tego prawo?

  140. Jak ktoś powie, że PKW
    W dniu dzisiejszym nie dał ciała
    To mu tekstem „spieprzaj dziadu!”
    Przywołam Św. Michała

  141. 142 Flogiston

    @Uciekinier,
    jeszcze raz gratuluję Ci dojrzałości i obywatelskiej postawy! Ja dziś przyłapałem kilku swoich studentów, którzy „chcieli, ale im nie wyszło”. Oni wiedzą, jak ważne to były wybory, ale znaleźli po kilka wykrętów, żeby nie głosować!

    W razie czego, mogę Ci pożyczyć jakąś maczugę, żebyś mogła dać tym leniom w łeb!

  142. 143 ciocia_a

    Kto zaprzecza, że te nerwy
    za przyczyną są PKW,
    temu chciałąbym bez przerwy
    wsadzać durny łeb do stawu

  143. 144 uciekinier

    albo ja mama paranoje albo to celowe utrudnianie glosowania mlodym ludziom ,bo wiadomo, ze pozno glosuja mlodzi

  144. 145 ciocia_a

    Był raz pewien czytelnik horrorów,
    który czekał na wynik wyborów.
    Kartki ukradł ktoś? Drób?
    PKW, ty coś zrób!
    Myśli wciąż mu wracały na tor ów…

  145. A ja już wiem ale nie powiem 😀

  146. 147 Nonchallance

    Swoją drogą dziwna niefrasobliwość ze strony PKW. Zasadniczo każdy lokal powinien mieć 100% pokrycie w kartach do głosowania plus jakaś nadwyżka na wypadek zniszczenia lub uszkodzenia kart.

  147. 148 Switek

    My dzis z zona bylismy glosowac w Cork. Okolo 10-tej kolejka byla znosna. Okolo 20 minut czekania. Na wszelki wypadek pilnowalem, zeby sie zona nie pomylila przy glosowaniu :).

    Bedzie dobrze. Pozdrawiam

  148. Wszyscy wiedzą.

  149. @Ciocia_a
    Ostatni Twój Limeryk
    Kupuję 😀
    Mogę sprzedać dalej?

    Kto by twierdził, że do Polski
    Sił mu już nie starcza wcale
    Niech go pies pogryzie morski
    W jurydyku na Podwalu

  150. 151 Uciekinier

    @non mam nadzieje ze ktos za ten burdel odpowie

  151. Idę otworzyć flaszkę 😉

  152. 153 Flogiston

    @Fragles,
    nie męcz, powiedz – Matka-Kurka będzie pisał wiersze czy nie?? wiesz o co chodzi, nie?

  153. Gęba mi się śmieje od ucha do ucha 😀
    ps. o nawet napisane na lesoir.be, tylko trzeba znać francuski a ja go znam od dziecka ;-P

  154. Pewnie ze wie… I ja tez sie domyslam… Nie bylby taki zadowolony, gdyby wygrala partia, ktorej nazwy nie moge wymienic, wiec wygrala partia, ktorej nazwy takze nie moge wymienic;)

  155. Jak mi zaraz jakiś Fragles
    Nie wyjaśni o co chodzi
    To mu wstawię w rzycię magnes
    Pod katedrą w mieście Łodzi

  156. 157 Franzmauler

    Czekam i czekam i końca IV RP doczekać się nie mogę…

  157. @don
    A może wygrała jedna partia, której nazwy nie mogę wymienić, dzięki której będę miał dalej o czym pisać? ha?

  158. Już za chwileczkę już za momencik…

  159. Trwa falszowanie wyborow… Prosze czekac…

  160. 161 Nonchallance

    @Fragles

    „A może wygrała jedna partia, której nazwy nie mogę wymienić, dzięki której będę miał dalej o czym pisać? ha?”

    Okrucieństwo nie do opisania 😛

  161. Heh… Pisiorki juz kombinuja jak uniewaznic wybory:/

  162. 163 salamandra

    a ja sie wlasnie dowiedzialam ze w moim wojewodztwie najnizsza frekwencja…

  163. Wielkie brawa dla głosujących na wyspach. Na prawdę uszanowania!!!

  164. W naszym (bo jestesmy z Fraglesim z tego samego) trzecia w kraju – 59,8% 🙂

  165. 166 ciocia_a

    @Radecki
    Możesz! Mam nadzieję, że za rozpowszechnianie za nowej władzy nie pójdziemy oboje siedzieć 🙂

  166. 167 salamandra

    tylko ciekawe, ktora partia wygrala u was, bo u nas w zeszlych wyborach wygrala ta, co bym chciala zeby wygrala teraz, a u was chyba to nie bylo tak do konca…ale jak fraglesowi sie geba smieje to mozna szampana otwierac…

  167. Ja tam nie pamietam, co bylo 2 lata temu… Mlody jestem:P A czas tak powoli plynie…
    A moze to dlatego ze Milosciwie Nam Juz Niedlugo Panujacy Jareczek przeprowadza mobilizacje armii…

  168. „YES YES YES…”
    No to teraz zobaczymy jak bedzie…

  169. 170 Nonchallance

    Dobra, możemy się już powoli przestawiać na nowy tryb krytyki 😉

  170. Poki co napijmy sie… Wzniesmy toast za nowy, lepszy rzad! I modlmy sie zeby taki byl… Do dna!

  171. 172 Franzmauler

    no i po IV :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  172. 173 Nonchallance

    Wiecie co? Pogratulujmy sobie. Pogratulujmy sobie tej frekwencji, tego że jednak nam się chciało. Bo nie liczy się Tusk czy inny Kaczyński. My się liczymy. A jeśli PO też skrewi to tym bardziej im pokażemy kto w tym kraju naprawdę się liczy.

  173. 174 Paqs

    Co z Twoim blogiem? Tematów, myslę, będzie sporo. Poza tym czy kaczyńscy & spółka wcale z Sejmu nie znikną 😦

  174. 175 Arakiel

    Pisz, choćbyś miał krytykować nową władzę. Rób to w dotychczasowym stylu. Twój blog jest jak instytucja. Nie może go zabraknąć!

  175. Pojechałem na wybory i wygrałem 😉 A Ty Fraglesi pisz nam więcej 🙂


Dodaj komentarz