Nie wierz nigdy kobiecie

23Paźdź07

– Ave Claudius Andrius Lepperius!
– Ave, mój druhu Stanislavusie Lysviusie, Oj biada nam, biada!
– Biada! Imperator Jaroslavus Minikrus w loch strącony
– Kobiety nas zgubiły Stanislavusie!

– Ty to mówisz, druhu? A kto na Partius Obradus, młodziutkie kapłanki Wenery, bałamucił?
– Zacne to były dziewoje ech! Długonogie, blond włosy do pasa i takie, takie, takie duże niebieskie oczęta.. pociurlało by się ech!
– Mnie zgubiła jedna, czarnowłosa….
– Niewolnica z dalekiego kraju Polan? Dziwnie się nazywała… Anetta Kravius?
– Anetta Kravschyq. Farbowana blondynka, ale nie niewolnica. Z własnej woli przyjechała pracować w gajach oliwnych
– Już to zajęła się twoimi oliwkami he he he. Podobnież dziecko, żeś jej zmajstrował, he he
– Mało to ja potomków zmajstrowałem? Winnym, iż Bóg Picumnus mnie zrodził?
– Ciebie to raczej Bachus na spółkę z Kupidynem spłodzili, he he
– Drwisz Druhu a los nasz marny! Bellum omnia contra omnes!
– Lud Imperium nowy Senatus wybrał i teraz do dupus nam się dobiorą Optymaci
– Lwom na pożarcie rzucą albo co gorsza, gladiatorom oddadzą.
– Zamilcz Druhu! Już ja słyszałem, że większość z nich to Uraniści
– Ura.. co?
– Homoseksum, asinus asinorum!
– Ja tam lubiłem popatrzeć na córy Safony z wyspy Lesbos….
– Ty to zawsze aberattium lubiłeś.
– Nie posłuchałem rady, jaką grecka Pytia z Delf mi dała: “Nie wierz nigdy kobiecie, dobrą radę ci dam. Nic gorszego na świecie nie przytrafia się nam”
– Romanus Edukatorus Fasistus mówił mi, że na dalekiej północy, w Lechistanie, w mieście Thorunia, Druid wielki żyje, Ojcem Theodore Rydzyqum zwany. Ponoć wojów do walk z Germanami szuka. Może tam schronić się nam trzeba przed siepaczami Imperatora Donaldusa?
– Dobrze prawisz, Druhu! Bursztynu tam dostatek. Wrócimy za czas jakiś, jak Merkury pozwoli, bogatsi, dum spiro, spero!
– W drogę zatem!
– fortuna favet fortibus!

Poprzedni odcinek



152 Responses to “Nie wierz nigdy kobiecie”

  1. Ta, szambobrona łaciną – nie uliczną – przemawiająca 🙂 Naprawdę, co raz lepsze fantasy 🙂

  2. Wszystko się zgadza. To starosłowiański, a oni przecież granatem od pługa oderwani.

  3. :-))Poczekam na obrazek.

  4. 4 Deunan

    Fraglesi, to jest Genialne! Już się nie moge doczekać na dalszy ciąg 🙂

  5. 5 kmdr_rohan

    Stanislavu Lysvus, to był partyjny Scypion. Konkretnie był scypion z niejedną działaczką.

  6. Ave…! Skrybie Ty nasz Cesarstwa Poloniae!
    😉
    Obsequium amicos, veritas odium parit.

  7. Proszę o odcinki o PO i PSL.

  8. Śliczne, jak zwykle…

  9. 9 salamandra

    @Fraglesi

    a na fotce beda w togach? Stanislavusa Lysviusa chcialabym zabaczyc zrobionego na Greka/Rzymianina, rozportartego na lawie…

    translacja na lacine – swietna..

  10. Moon, i co niby z tego wynika?

  11. @Moon 5
    Proszę o odcinki o PO i PSL
    Odrobinę cierpliwości.
    Będą jak w banku 😉

    Ale na restaurację kaczyzmu (to taka polska odmiana second wave) nie licz 😐
    Jesteśmy już po drugiej stronie.

  12. Trwa nabór do odcinków o PO i PSL
    Zgłosili się już: Doniu, Pyza Maszowszanka, Grzesiu ściema, Bronek Komarek, Radek Nielot, Zbysiu Chlebak

    Dalsze propozycje ?
    Oraz nazwy organizacji?

  13. @Black Ops
    Oj wynika, wynika 🙂

  14. @Radek
    Jarosław wygra za cztery lata, gdy nie będzie drugiej Irlandii.

  15. 16 Nonchallance

    Oczywiście wynika tylko w umyśle Moon. No cóż…

  16. 17 Nonchallance

    @Radecki

    Umacnianie wiary w restaurację kaczyzmu już się zaczęło. Inna sprawa czy to jest możliwe… Kaczka teraz skupi się na zapewnieniu drugiej kadencji Lachowi. To dopiero jest istna mission impossible.

  17. 18 Uciekinier

    @Fraglesi jeszcze Wojtus Olejarz oraz Marny Borowik z organizacji Lewych i Dorodnych

  18. 19 Uciekinier

    @Nonchalance i Radecki mozemy teraz przyjmowac zaklady kto z pis wyladuje w psychiatryku, kto w wiezieniu, a kto odejdzie.Zakladam sie o litrowe Malibu, ze Pis za 4 lata nie wejdzie do parlamentu.

  19. @fraglesi:
    nowi uczestnicy: kochana Impreza (klacz trojańska na biegunach, debiut piaskownicy 2007) z jeźdźcem, który się zmienia, Leszek z kanapką z balceronem, stary i zacny windziarz do nieba, obsługa dachu łatająca dziury, no i chór aniołów (świadkowie cudu)

  20. @Black Ops
    Kryminaliści wiernym elektoratem PO.

  21. 22 Nonchallance

    @Uciekinier

    Tak daleko bym się nie posunęła. Ale nie sądzę by PiS utrzymało obecną pozycję. Obstawiam osłabienie.

  22. @Fraglesi
    Trochę mi głupio dwa dni po wyborach obśmiewać partię na którą głosowałem, ale co tam 🙂
    Pożyjemy Sobie Luksusowo

  23. @Fraglesi
    Trochę mi głupio dwa dni po wyborach obśmiewać partię na którą głosowałem, ale co tam 🙂
    Pożyjemy Sobie Luksusowo

  24. 25 Nonchallance

    @Moon

    A może kryminaliści zwyczajnie mają więcej oleju w głowie niż przeciętny wyborca PiS i nie chcieli opuścić kicia za rządów PiS bo dobrze wiedzą, że nie mieliby szans zacząć nowego życia w pełnym różnorakich fobii bagnie? Oczywiście ta interpretacja nie przyszła Ci do głowy?

  25. @Moon 5
    Jarosław wygra za cztery lata, gdy nie będzie drugiej Irlandii.
    Rozumiem, że to do mnie 😉
    Nie mam nic przeciwko, ale poproszę o wzajemność.
    Jak masz na imię?
    Pozdrawiam
    Radecki
    (Radek)

  26. @Non
    Oczywiście, że taki kryminalista ma dużo oleju w głowie. Stąd tylu kryminalnych milionerów w tym kraju.

  27. 28 Uciekinier

    @non jak pokaza prawde o pis to moze tak byc

  28. a propos PiS za 4 lata 😉

    kto w cuda wątpi
    odkąd się tylko urodził
    temu dachówkę na głowę
    niech spuści Mikołaj dobrodziej

    też bym się założył o parę butelek kalhua, byle tylko nie weszli za 4 lata…

  29. 30 Nonchallance

    @Moon

    Przepraszam Cię bardzo ale mogłabyś tu nie powtarzać propagandowych urojeń Kaczyńskiego? Dopóki nie ma dowodów nikt nie ma prawa tych ludzi nazywać kryminalistami. Chociaż Ty znaj proporcje Moon, skoro Kaczyński ich nie zna.

  30. 31 Nonchallance

    @Uciekinier

    Prawda jest ogólnie znana. Rzecz w tym żeby ludzi zaczęli w nią wierzyć.

  31. @Non
    Dlaczego nie ma dowodów? Są dowody, ale teraz już ich się nie osądzi…

  32. @Radecki
    Przepraszam. Pomyłka z mojej strony. 🙂

  33. 34 Nonchallance

    @Moon

    Jakie dowody? O ile się orientuję konferencje prasowe Ziobry i Kaczyńskiego nie awansowały jeszcze do rangi dowodów.

  34. Szanowni Państwo!
    Całkiem poważnie 😉
    Nie widzę takiej możliwości, żeby koalicja rydzkokaczyńska miała szansę wygrać wybory za cztery lata.
    Coraz więcej ludzi będzie żyło na przyzwoitym poziomie
    Coraz więcej ludzi będzie szczęśliwych
    Coraz więcej ludzi będzie korzystać z Internetu
    Coraz mniej ludzi da sobie zrobić wodę z mózgu.
    Pozdrawiam
    Radecki

  35. @Non
    Koniec tej dyskusji. Jak można było nigdy nie słyszeć czy czytać o różnych poszlakach i dowodach na temat nieuczciwie zrobionych fortun w Polsce… Co Ty tu odgrywasz?

  36. 37 Uciekinier

    @non prawda jest znana w necie mediach niezaleznych, a przecietny wyborca Pis ogranicza sie do TVP i RM. Z RM to cala nadzieja w srodowiskach zydowskich

  37. @Radecki
    Donek zrobił ludziom wodę z mózgu, opowiadając bajki o drugiej Irlandii.

  38. 39 Nonchallance

    @Moon

    Ach znów Ci brak argumentów w związku z czym kończymy dyskusję? Ależ owszem czytałam, czytałam tylko jakoś ani Kaczyńskiemu gdy był ministrem sprawiedliwości ani Ziobrze nie udało się tych „dowodów” wykroić żadnej sprawy. Raczej Ty mi powiedz dlaczego się zgrywasz na samozwańczego sędziego, prokuratora i kata w jednym?

  39. 40 Nonchallance

    @Uciekinier

    Sama jestem Ciekawa czy Żydzi pozwą Rydzyka. To by była symboliczna sprawiedliwość gdyby przegrał z nimi sprawę.

  40. @Non
    Nie jestem ani prokuratorem, ani sędzią, ani katem. Jestem tylko świadkiem.

  41. 42 jabadaba

    No to Donek posłuchał Machiavelliego, zagrał wreszcie nieczysto, ale skutecznie poobiecywałym wszystkim dużo i zostanie premierem.
    Gdy zachowywał się uczciwie nie miał szans na prezydenturę, gdy kryptokomuna grała lodówką i dziadkiem.
    ALE WRESZCIE MOŻE BĘDZIE NORMALNIE.

    ps. też uważam, że Fraglesowi tematów nie braknie.

  42. @jabadaba
    I dlatego Kaczyński wróci za cztery lata.

  43. @Moon 5
    Wodę z mózgu to zrobili J&L Kaczyńscy (do sþółki z Donkiem, a zwłaszcza tą istotą, która jest w jednej trzeciej mężczyzną, w jednej trzeciej kobietą, a w jednej trzeciej diabłem)
    Prawda jest brutalna 😥
    Nigdy nie byliśmy w światowej czołówce jeśli chodzi o korupcję.

    Pozdrawiam
    I dobranoc.

    PS. Przeszłość szybko odchodzi w przeszłość

  44. @radecki
    Teraz Ty robisz wodę z mózgu. Jaki masz w tym interes? Czytałam wiarygodne statystyki w IIIRP, które dowodziły, że byliśmy… Jeśli nie w światowej czołówce, to na pewno w europejskiej.

  45. 46 Nonchallance

    @Moon

    Nie miałam pojęcia, że byłaś naocznym i nausznym świadkiem wszystkich przekrętów w Polsce. No gratulacje! 😀 Swoją drogą jakieś dowody? Bo nie widziałam żebyś w sądzie zeznawała. Ziobro zrobiłby z Ciebie gwiazdę pierwszej wielkości.

  46. Non, jeśli Moon była faktycznie świadkiem, to powinna teraz wielokrotnie odpowiadać za brak zgłoszenia zawidzianych/szłyszanych faktów odpowiednim służbom.

    Słowem, współudział 😉

    Nie wierz nigdy kobiecie… dobre.

  47. 48 dres_w_beemce

    dla Moon każdy kto ma pieniądze jest podejrzany 😉

  48. Moon, jeśli zgwałcę jakąś kobietę, następnie stwierdzę, że jestem Twoim fanem, to będzie moja wina, czy Twoja?

    Widzisz analogię?

  49. @Non
    Ty tu pretendujesz do bycia gwiazdą pierwszej wielkości…
    Słowo „świadek” wzięłaś dosłownie, mimo ze Twoje określenia „prokurator, sędzia i kat” były niedosłowne… Jakie to wygodne i proste… I jakie niskie.

  50. @dres
    Tobie się tak wydaje.

  51. @Black
    o co ci chodzi? Jest późno, wyraź się jaśniej.

  52. @Non
    Prawdziwe głupoty wypisujesz… Jak Ty mogłabyś widzieć, czy ja zeznawałam w sądzie czy nie.

  53. Chodzi o Twój komentarz „Kryminaliści wiernym elektoratem PO.” – z którego wbrew Twoim słowom nic nie wynika, poza próbą przylepienia do PO metki „partia przestępców” bez żadnych >LOGICZNYCH< podstaw.

    No chyba, że gdybym hipotetycznie zgwałcił kilka kobiet i następnie założył Twój fanklub, stwierdziłabyś, że ponosisz odpowiedzialność za moje czyny. Taka sama konstrukcja logiczna.

    Poniała, czy narysować, Panno Alogiczna? 😉

  54. Szanowni Fraglesowicze, przeleciałem sobie ostatnich kilkadziesiąt wpisów i swierdziłem, że nakręcacie tutaj pewną panienę, która zaprowadziła partyjny „porzadek obrat” na blogu Fraglesa i wali każdy rodzaj urojonej farmazony byle tylko dostać odpowiedź i pociągnąć (bo widać nic innego nie może) tzw. konwersację dalej.

    Nudzi mnie to szczerze mówiąc, ponieważ ani nie jest to konwersacja intelektualna ani nawet stymulująca… A szkoda takiego dobrego bloga na pitu-pitu z zamglonym księżycem.

  55. @Kornett
    thx za przywołanie do porządku
    Non, zawracamy 😉

  56. @Kornett
    Kto Ci dał prawo decydować, kto jest zamglony a kto przejrzysty? Za kogo ty się masz?

  57. @black ops
    Nagle stałeś się agresywny i antypatyczny. Masz zmienne nastroje. Dziękuję. Nie będę kontynuować, mimo, że mam argumenty. Co za ludzie… Wyborcy PO.

  58. 59 jabadaba

    Nie było mnie przez tydzień w kraju i rzeczywiście dużo czasu zajmuje przebrnięcie przez te wszystkie wpisy.
    Ale jak widzę: „never ending story”, sorry, „never ending conversation” and „show must go on”

  59. @jabadaba
    Czy ten blog nie jest „never ending story”? Masz jakiś problem z akceptacją mojej osoby.

  60. Dopiero na tym blogu dostrzegłam, że ludzie w tym kraju wcale się nie zmienili i nadal są obrzydliwi.

  61. Tak rozwijając co nieco powyższe myśli – faktycznie, to nie czas na słowne przepychanki, na gadanie po próżnicy. Może i niepotrzebna nam druga Irlandia, ale cokolwiek pozytywnego nie miało by sie stać, samo się nie zrobi.

    Chciałbym wierzyć, że od dziś będzie przede wszystkim konstruktywnie. Nawet, jeśli to ma oznaczać wiarę w dzisiejsze wypowiedzi Kamińskiego…

  62. @Black
    Kryminaliści głosują na PO, bo PIS od dawna zapowiada i realizuje zaostrzenie kodeksu karnego i surowsze porządki w kraju. Tu nie ma wątpliwosci.

  63. 64 dres_w_beemce

    kornett, chwila z PHP i jednym wyrażeniem regularnym i bedzie mozna czytać Fragles’a bez Moon i Palestriny 🙂 udostępnić narzędzie ? 🙂

  64. 65 dres_w_beemce

    chociaż, ja tam lubię sobie podyskutować z Moon 🙂 zaden z Was się tak nie wczuwa, jak Ona 🙂

  65. @dres
    Uczucia są na tym świecie najważniejsze. Tacy cyniczni ludzie jak najczęściej źle kończą 😉

  66. 67 jabadaba

    Miłość do Pis jest jak widzę nie dość, że ślepa to jeszcze mocno destrukcyjna, ale może nie dozgonna.

    @Moon my naprawdę Cię bardzo lubimy 😉 ale czasami ja mam wrażenie rozmowy z czatbotem.

    ps. Głosowałaś na Psl jeśli wolno zapytać?

  67. 68 dres_w_beemce

    kończą w więzieniu głosując na PO 🙂

    a na serio: odnoszę pewne niejasne wrażenie, ze w Twoim przypadku uczucia nie idą w parze z empatią, może się mylę ?

  68. Nie zależy mi na tym, aby ktoś mnie tu lubił, to byłoby nawet zniewagą. Miałam na myśli tylko kulturalne formy… Poza tym nie mów za innych. przykro mi ze postrzegasz mnie jako czatbota, miałam nadzieję, ze jest w tym odrobina duszy… Widzę, nigdy nie umielibyśmy ze sobą rozmawiać w realu. Poza tym wczoraj zarzucono mi, że z rzadka komuś odpowiadam…

    Nie byłam na wyborach. Nie było sensu. Wykończyli PIS w ostatnim tygodniu. Nie było szans na wygraną.

  69. @dres
    Co ci nasunęło wniosek, że u mnie uczucia nie idą w parze z empatią? Jestem powściągliwa i w miarę taktowna.

  70. 71 dres_w_beemce

    kto wykończył ? układ ? szara sieć ? dziewczyno, PiS sam się wykończył i nawet w pewnym sensie powiedział to Bielan – interpretuję to dosyć szeroko, zaznaczam, ale uważam że dość trafnie – jakby politycy PiS nie zachowywali się w ostatnich tygodniach jak Kurski, to wybory bylyby wygrane 🙂

    skoro nie bylaś na wyborach, to nie widze powodu zeby tak się żołądkować ? 🙂 było iść i zagłosowac 🙂 demokrację mamy 🙂

  71. 72 dres_w_beemce

    całokształt postów mi nasunął takie przemyślenia

  72. @dres
    To tylko sieć. Nie oceniaj pochopnie.

  73. 74 jabadaba

    Moon, nie odbierz tego, że chcę wyrzucić Cię z tego blogu, ale nie pisz tu przez kilka dni. I nie czytaj wpisów.
    A potem zajrzyj i przeczytaj wszystko, i nabierzesz dystansu jaki cięzko dostrzec przy codziennej pisaninie.

    Przykro mi że ktoś znowu Cie znieważył, tym razem ja 😉

    No a z tym „z rzadka odpowiadaniem” to troszkę przesadziłaś 🙂

  74. 75 dres_w_beemce

    no dokładnie, to tylko sieć 🙂 Wierzę, że tutaj to tylko Twoje pro PiS’owe alter ego, głęboko skrywane w realu 🙂

    Fraglesi polską ripostą na amerykański Second Life 🙂

  75. Nikt mnie nie znieważył… Wykształciuchy objawiają swe oblicze 🙂 Jeśli nie będę czytała wpisów, byle kto może wypisywać cokolwiek o mnie, a ja nie będę mogła zareagować.

  76. 77 jabadaba

    Ale musza pogratulawać, socjotechnikę masz prostą ale skuteczną:
    stwierdzenie, często bez poparcia argumentami + zaczepka wobec dyskutanta, ewentualnie zapytanie = konwersacja idzie naprzód, bo wykształciuchy się łapią na taki prosty chwyt.

    Zrobię tak samo:
    A sama czemu nie uważasz się za wykształciucha?

  77. @dres
    Jestem pro-PIS, jak wiele moich znajomych, nie-moherów i nie-wiesniaków, ludzi z wysokim IQ i dwoma fakultetami niejednokrotnie.

  78. 79 dres_w_beemce

    cholera, zadajesz się z wykształciuchami ?

  79. 80 dres_w_beemce

    a w ogóle to przypominają mi się koledzy z podwórka: moi kumple mają beemki, i dwóch jest z mafii, fikasz ? 😀

    Moon: nie obchodzą nas Twoi znajomi, obchodzisz nas Ty 🙂

  80. @jabdaba
    Bo mam lepiej rozwinięta zdolność myślenia niż przeciętny wykształciuch, który kończy studia dla papierka i tym się podpiera całe życie, uważa nawet czasem, że zwalnia go to z samodzielnego myślenia, a interpretacji rzeczywistości dostarcza mu GW, TVN, itp. Często wcale nie kończy tych studiów tylko kupuje pracę dyplomową. Potem taki papierek jest dla niego postawą do czucia się lepszym niż osoba z wykształceniem tylko zawodowym, choćby ta osoba była mądrzejsza. Typowy wykształciuch to także kołtun z pretensjami.

  81. @dres
    Nie muszę was obchodzić. Nie czepiajcie się i będzie dobrze.

  82. 83 dres_w_beemce

    dobrze, uważasz nas za wykształciuchów wobec tego ?

    poza tym, że mamy tutaj poglądy zbieżne z GW i TVN (powtarzam – zbieżne – a nie wykreowane przez nich) to nie wiesz nic o naszych dyplomach, stopniach, faktultetach… ani również o sposobach ich zdobycia 😉

  83. 84 dres_w_beemce

    to nie czepiaj się naszych herbatników* z PO, a będzie dobrze

    *) skoro już zaczęłaś o tych więzieniach 🙂

  84. @dres
    Głównie wykształciuchy są przeciw PIS, choć zdarzają się i porządni ludzie, tylko trochę błądzący, mimo że inteligentni, jednak mający dobrze ukształtowane sumienie i wrażliwość społeczną.

  85. @dres
    Co to „herbatniki”? Więźniowie pijacy herbatę?

  86. @dres
    Dobrze Ci to wyszło… „Poglądy zbieżne w tym co w GW i TVN” 🙂 Jeśli to główne źródła czyjejś informacji o świecie, to poglądy tej osoby są skażone punktem widzenia tych mediów, a nie zbieżne. Nawet fakty są tam innymi „faktami”.

  87. 88 dres_w_beemce

    ha, do razu widać ze nie głosowałaś na PO 🙂 nie znasz tej gwary wieziennej, która cechuje przecież wyszktałciuchów-wyborców PO 😉

  88. 89 dres_w_beemce

    no ale to można odwrócić w drugą stronę – Jeśli dziennik i rzepa* to główne źródła czyjejś informacji o świecie, to poglądy tej osoby są skażone punktem widzenia tych mediów, a nie zbieżne. Nawet fakty są tam innymi “faktami”.

    *) no i znajomi z dwoma fakultetami, to jasne 🙂

  89. A Ty skąd znasz tę gwarę?

  90. @dres
    Media postkomunistyczne, lewicowe i liberalne cechuje skrzywienie obrazu rzeczywistości. tam słowa zmieniają swe pierwotne znaczenie…

  91. 92 jabadaba

    Nie zgadzam się, ulegasz stereotypom. Nie będę pisał, że je powielasz, bo to oznaczałoby brak samodzielnego myślenia, ale płasko postrzegasz ludzi. Ludzie bywają kołtunami i wywyższają się z 1001 powodów niekoniecznie papierka ze szkoły, częściej kaski i znajomości. Tu mógłbym pisać na trzy strony tylko byłoby to marnowanie miejsca na serwerze.
    Powiem Ci tylko o moim sąsiedzie/znajomym. Zwolennik Pis-u, nie znajdziesz u niego żadnego lewego oprogramowania, nie sciaga z e-mula, chwali się że nigdy nie dał w łapę. Choć miał ciężko chorego ojca i nie wnikam w jaki sposób załatwiał jemu b. dobra opiekę szpitalną. Żródło wszelkiej mądrości, we własnym mniemaniu, dwa fakultety.
    Nie miał przez miesiąc czasu odwiedzić i pożegnać się z umierającą babcią (z tego samego miasta). Raz mielismy odwiedzić wspólnych znajomych na letnisku. Nie bardzo słuchał mnie jak ma trafić, bo wie przecieć wszystko. Po godzinnym błądzeniu wreszcie zadzwonił i trafił. Jego nowy czerwony kabriolet wylądował już na końcu uliczki. Nikt go nie podziwiał, chłopak się tak zdenerwował, że nic przez godzinę nie jadł, po czym zapakował dupę w cabrio i odjechał bez pożegnania.
    Ale nikogo nie osądzam, po prostu ludzie są bardziej trójwymiarowi niż stwierdzenia typu: liberał to aferał, czyli złodziej, a wiadomo że każdy złodziej to pijak i dlatego nie popiera Pisu bo się boi więzienia i izby wytrzeźwień. Co niektórzy próbują tu udawadniać.

  92. 93 dres_w_beemce

    z książki „Gwara warszawska, dawniej i dziś” Wieczorkiewicz Bronislaw 🙂

  93. Oczywiscie ze ludzie są trójwymiarowi. Najbardziej drażnia mnie uproszczenia rzeczywistosci, równiez tu.
    I dziwię sie ze przy swej mądrości nie dostrzegłeś,ze jest mnie tu tak dużo tylko dlatego że niektórzy wprost zalewają mnie pytaniami lub niegrzecznymi uwagami. ja d siebie poprosiłam tylko o odcinek z PO i PSL, a potem wkleiłam linka. Reszta to moje reakcje… nie dostrzegasz również, ze niektórzy wciąż mnie „przesłuchują” i czepiają się, mimo iz proszę aby przestali… Tylko mi potrafisz powiedzieć „Nie pisz przez kilka dni”! Taka jest Twoja mądrość…

  94. 95 dres_w_beemce

    Moon>Media postkomunistyczne, lewicowe i liberalne cechuje skrzywienie obrazu rzeczywistości. tam słowa zmieniają swe pierwotne znaczenie.

    nie no, na to – to ja już nic nie mogę powiedzieć, wygrałaś.

    mam gdzieś kilka broszurek Leszka Bubla, poczytam do snu, może odzyskam kontakt z rzeczywistością 🙂

  95. 96 dres_w_beemce

    Moon, potraktuj to jako forum wymiany mysli, Ty zarzuciłaś wędkę – dostałaś odpowiedzi, riposty, pytania…

  96. Obrażasz mnie wspominając Bubla. Miedzy Bublem a „Faktami i Mitami” jest co najmniej kilka różnych podejść do rzeczywistości. Jesteś dyletantem.

  97. @dres
    nie miałam zamiaru Cie obrazac. masz upraszczajace podejście do rzeczywistosci.

  98. 99 dres_w_beemce

    Moon>Jesteś dyletantem.

    nie – ja tylko nie postrzegam swiata trójwymiarowo 🙂

    faktów i mitów nie mialem w reku nigdy, co to jest?

  99. 100 jabadaba

    @Moon, ale ja wcale nie uważam się za osobę szczególnie mądrą, co najwyżej logiczną. Blisko mi do sokratesowskiego: wiem, że nic nie wiem.

    Czuję między wierszami rozgoryczenie porażką Kaczyńskich i godzina juz późna. Próbowałem dać radę, nie przyjełaś, stwierdziłaś że się wymądrzam.
    Dzięki Tobie, wpisów pod każdym odcinkiem jest ponad setka. Rozkręcasz dyskusje. Iskrzy i jest to ciekawe ale przeważnie tylko dla uczestniczących w dyskysji.
    Czytając po czasie, dochodzę do pewnych wniosków, trochę innych.
    Nie będę teraz o tym pisał, bo wiem jak czuje się człowiek, który przegrywa w wyborach ze swoją ulubioną partią. Od szesznastu lat nieomal cały czas tak się czułem. Tak więc pozdrawiam, trzeba się wyciszyć i iść spać, odpocząć.

  100. Antyklerykalny tygodnik „obrazoburczy”. Czytałam kilka numerów.

  101. @jabadaba
    Jakies straszne wnioski wyciągnąłeś…Dobranoc.

  102. 103 dres_w_beemce

    Moon> Czytałam kilka numerów.
    Czyli da się jednak czytać prasę i nie „zwichnąć” sobie sposobu postrzegania rzeczywistości 🙂

    wiem, że trudno w to uwierzyć, ale też tak mamy 🙂

    jabadaba: dyskusja z Moon, w porównaniu do dyskusjii z Palestriną, to jednak inna jakość. To tak, jak picie dobrego wina i picie sikacza z biedronki. Dzieki Moon ten blog zyje, inaczej zmieniłby się w towarzystwo wzajemnej adoracji 🙂

  103. Może i żyje, ale ja Tu chyba długo nie wytrzymam…

  104. Naprawdę zależy mi na zwycięstwie PIS czy ich nowej partii za 4 lata. Nie trolluję. Będzie trzeba dużo naprawiać po PO.

  105. 106 dres_w_beemce

    spoko, LiD posprząta 😀

  106. 107 dres_w_beemce

    spoko, LiD posprząta 😀

    a na serio: to wydaje mi się, że nie trzeba będzie specjalnie sprzątać ani naprawiać.
    no chyba że naprawianie będzie oznaczalo wzięcie przestępców do rządu, oraz zmniejszenie ilości gabinetów, poprzez stworzenie kilku dodatkowych ministrestw 🙂 jesli tak, to może zapisz się do PiS, naprawianie państwa moze przynieść konkretne profity. Ba, sam bym sobie ponaprawiał państwo na takich zasadach 🙂

  107. PIS nie jest taki zły. Tusk już miał rząd Bieleckiego (kolega z jego partii). I co wtedy wynikło? Ta sama osoba, tylko nazwa partii inna…
    Dobranoc 🙂

  108. 109 dres_w_beemce

    ilu posłów z PiS było w rządzie AWS ? sugeruję sprawdzić 🙂
    Dobranoc, tez idę spać 🙂

  109. 110 dres_w_beemce

    ups, skrót myslowy: nie w rządzie, a w AWS kiedy rządziło AWS 🙂

  110. 111 Prawie babcia

    Moon
    nie miałam zamiaru wdawać się z tobą w dyskusje, bo wg mnie nie ma to najmniejszego sensu, ale moja cierpliwość w ostatnim czasie została wystawiona na tak ciężką próbę, że w końcu nie wytrzymałam.
    Kobieto, proszę, zadaj sobie trochę trudu i prześledź jak w ostatnim czasie zmieniały się twoje poglądy: najpierw byłaś propisowska, później, gdy ujawniono taśmy Sawickiej byłaś oburzona sposobem prowadzenia kampanii przez PiS, w międzyczasie stwierdziłaś, że będziesz głosować na PSL, następnie, gdy superstrateg uznał, że w kampanii przegięli i w piątek wieczorem objawił się nam jako troskliwy ojciec narodu, znowu stałaś się jego fanką.
    Moja diagnoza jest taka: idź zbadać poziom hormonów, bo być może jest ci potrzebna hormonalna kuracja zastępcza – twoje rozchwianie emocjonalne na to wskazuje. Nie sugeruj się swoim wiekiem, bo z tym bywa różnie.
    Jeszcze jeden wniosek nasuwa mi się z lektury twoich wpisów: jesteś osobą narcystyczną z wieloma kompleksami. Skąd taka konstatacja? ano stąd, że cała dyskusja musi się toczyć wokół twojej osoby a przy okazji nie oszczędzasz nam pochwał pod swoim adresem; jaka to ty jesteś wykształcona, jaki masz wysoki poziom IQ, jakich wykształconych masz znajomych. Wiem jedno, człowiek, który zna swoją wartość nie musi wychwalać na forach swojej osoby, skupia się na dyskusji nad meritum.
    Tak nawiasem, to mam sporo wątpliwości co do twojej inteligencji; powtarzasz tutaj toczka w toczkę to co usłyszysz od swego wodza, nie próbując nawet przefiltrować w swoich zwojach. Dla ciebie ludzie wykształceni, którzy są propisowscy, są ludźmi wykształconymi, a ci, którzy są antypisowscy, są wykształciuchami.
    Ja nie jestem wykształciuchem ale potrafię korzystać ze swojego intelektu i dlatego niełatwo mnie uwieść jakimikolwiek wizjami Polski, nie wierzę w to, że nagle, po zmianie rządu, wszystko będzie cudownie, ale jednego jestem pewna i za tym głosowałam: Polska nie będzie państwem policyjnym.

  111. 112 kmdr_rohan

    Przyszła „Prawie_babcia” i zabrała nam łopatkę!
    Bueeeee
    😉

  112. @prwie babcia
    Sama se zbadaj poziom hormonów, prawie babciu. Do klimakterium mam jeszcze dość daleko. Hormonalną terapie zastępczą stosuje moja matka. Widać, że nie wiesz o czym mówisz. Babsztyl.

  113. I jeszcze na tyle próżna i niedelikatna, że stawia komuś diagnozę przez internet: hormonalne rozchwianie, narcyzm, zakompleksienie.
    I brak polotu totalny: opowiadanie o wysokości IQ bierze zupełnie serio.

  114. 115 Nonchallance

    @Moon

    Prawda boli co? 😛

  115. 116 Tzymische

    Trzeba sie zgodzic z Moon 5, o tym braku polotu, przeciez Moon podaje swoje IQ w nicku…

  116. O jakie hieny się zleciały…

  117. Moon, jako stabilna emocjonalnie, dorosła kobieta powinnaś teraz zanalizować wypowiedź prawie-babci i rzeczowo odpowiedzieć na jej pytanie: jak to jest z tym Twoim poparciem dla Małego Premiera? Bo rozdźwięk pomiędzy tym, co pisałaś przed wyborami, a tym, co piszesz teraz, jest widoczny.

    Bo chyba nie powiesz nam, że obłudnie mydliłaś nam oczy tekstami o PSL?

  118. Do Prawie Babci:
    masz rację, ale cóż, jak wskazuje doświadczenie, racjonalne dyskusje z prawdziwymi pislamistami to jak tłuczenie w squasha solo. ściana Ci odbije piłkę, nieważne jak ją zakręcisz i odbijesz. 🙂 szkoda nerw. Moon jest o tyle miła, że nie bluzga jak klasycy, a pomaga sprecyzować myśli albo poznać tok myślenia. chociaż czasami puszczają jej nerwy, wtedy wychodzi z niej cała prawdziwa pislamska złość (żeby nie nazwać dosadniej, bo tego nie lubi)

    Prawie Babciu, jak sobie radzisz z wściekłością, strachem i frustracją tych ludzi? to jest pytanie, czy nie?

  119. @prawie babcia
    Może miałaś dobre intencje, ale przed następna swoją diagnozą dobrze się zastanów, czy przypadkiem nie skrzywdzisz drugiego człowieka. To tylko sieć i nigdy nie wiadomo, jaka może być reakcja takiej narcystycznej i zakompleksionej, w Twoim mniemaniu, osoby. Tacy ludzie bywają słabi psychicznie i mogłabyś mieć kogoś na sumieniu… Oczywiście nie mówię o sobie, bo w tym wypadku, diagnoza Ci nie wyszła.
    Przepraszam za brzydkie słowo, którego użyłam w pierwszym poście do Ciebie.

  120. 121 Nonchallance

    Miło mi, hiena jestem. Też mnie interesuje odpowiedź na pytanie Black Ops.

  121. 122 Nonchallance

    Czy mi się zdaje czy Moon właśnie użyła groźby 😉

  122. @black Ops
    Może Ci będzie trudno uwierzyć, ale, jak wielu ludzi ,miałam moment zawahania, gdy chwilowo zaczęłam postrzegać te partie inaczej, potem wróciłam do swych dawnych poglądów, po rozmowach ze znajomymi. Czy to tak skomplikowane, że wymaga długich tyrad?
    Wielu wahało się w tej kampanii.

  123. 124 jabadaba

    Hieny są bardzo inteligentne, potrafią działając zespołowo zabrać żarcie większym od siebie drapieżnikom.
    Non, hiena to komplement 😉

  124. 125 Nonchallance

    @jabadaba

    Absolutnie. Właśnie tak to traktowałam 😀 Tylko nie wiem czy potrafię znieść ze spokojem komplement od Moon ;)To takie niecodzienne…

  125. @jabadaba
    Nie dowartościowuj hien.

  126. @Non
    Ty to dopiero jesteś narcystyczna…

  127. moon, co sądzisz o zdaniu: PiS to partia, która dawała złe odpowiedzi na dobrze postawione pytania. nie akcentuj proszę „dobrych pytań” tylko, czy odpowiedzi były ok? jeśli masz ochotę, oczywiście.

  128. 129 Prawie babcia

    @eko
    po prostu olewam.
    Zważ, że moja cierpliwość jest naprawdę wielka, skoro ruszyło mnie dopiero po przeczytaniu setek postów od „wiadomej osoby”.
    Postanowiłam, że dalej olewać będę, bo nie chcę nakręcać tej superstar.

  129. Moja cierpliwość, jako gospodarza, też już się kończy. Jeszcze chwila i będę zmuszony ukrócić te nieprowadzące donikąd dysputy z Moon5

    Sorry ale okaże się wredny. Czasem potrafię.

  130. 131 Nonchallance

    Oczywiście Moon że jestem narcystyczna. Ale ja tego nie ukrywam zgrywając się na skrzywdzoną niewinność 😛

  131. 132 Prawie babcia

    @eko
    to co powyżej, to była odpowiedź na pytanie: jak sobie radzę z wściekłością ……

  132. Fragles, ale wiesz, że jak króliczki znikną, to hieny się nie ruszą z miejsca? Zdechną.

  133. @eko
    Kto wyprodukował tę przytoczoną mądrość?
    Generalnie się nie zgadzam z tym stwierdzeniem. Były odpowiedzi i lepsze i gorsze. Ogólnie nie najgorzej.

  134. 135 Kondee

    @Moon
    Napiszę tylko: ech, szkoda mi Ciebie.

  135. IP blokuje się z reguły ludziom czepiającym się innych bez powodu, niekulturalnym,…

  136. @Kondee
    Dlaczego?

  137. @Moon
    które odpowiedzi są lepsze?

  138. 139 dres_w_beemce

    Fraglesi: fani PiS są potrzebni i trzeba z nimi rozmawiać. Za 4 lata wybory, musi ktoś nam przypominać, że jak znowu je olejemy, to wrócimy do punktu wyjscia. Z tym, że Jarek nie popełni błędu dwa razy – następnym razem odbierze nam możliwość głosowania 🙂

  139. Służba zdrowia, finanse, zmierzanie w kierunku nowoczesnego państwa z dobrze rozwiniętą sferą socjalną, tak jak np. kraje skandynawskie.

  140. @Non
    Skoro jesteś narcystyczna, do Ciebie powinna być skierowana krytyka, nie do mnie.

  141. Moon, służba zdrowia?

  142. 143 Nonchallance

    Moon jedno ostrzeżenie od Fraglesa Ci nie wystarczy? Albo dyskutuj merytorycznie o polityce albo siedź cicho.

    „Służba zdrowia, finanse, zmierzanie w kierunku nowoczesnego państwa z dobrze rozwiniętą sferą socjalną, tak jak np. kraje skandynawskie.”

    To są odpowiedzi PiS? A to nowina. PiS nie zna słowa „nowoczesny”. To co proponuje to raczej przestarzałe pomysły a wyborcy PiS zapominają że na te państwa socjalne to Skandynawia najpierw musiała zarobić żeby je wdrożyć.

  143. Nonchallance napisała:

    „Moon jedno ostrzeżenie od Fraglesa Ci nie wystarczy? Albo dyskutuj merytorycznie o polityce albo siedź cicho.”

    szok! żenada! dno!

  144. Eko, ja nie jestem w stanie tu rozmawiać, wybacz. Tak, zmiany przeprowadzane przez Religę, bardzo ładnie o nich mówił.

  145. 146 uciekinier

    Co Q…. mac zrobil Religa?????? Jak Szwecja jest nowoczesna to ja bede spiewac w chorze.

  146. 147 Nonchallance

    @Uciekinier

    Z tego co się dowiedzieliśmy ładnie mówił. Religa nie mógł zrobić nic poza gadaniem, bo w rzeczywistości robił dla PiS za reklamę ergo nie liczył się. PiS nigdy nie miało zamiaru wdrożyć jego pomysłu.

  147. 148 uciekinier

    @non ja to wiem doswiadczylam tego na wlasnej skorze i portfelu, gdyby cos zrobil to pewnie bylabym w Polsce. W Relige w 2005 wierzylo 80% pracownikow szpitala, gdyby ktos inny zostal wtedy ministrem strajki bylyby w 2005.

  148. 149 Nonchallance

    Myślę że Religa też w to wierzył. Wierzył że może coś zrobić. A potem? Potem wtrąciła się polityka. Żeby coś zrobić nie wystarczy zostać ministrem. Musi cię w tym wesprzeć premier i Sejm. PiS jak wypomniałam wyżej użył Religi jako planszy reklamowej i tylko do tego im był potrzebny.

  149. @fraglesi
    Jeśli to mnie masz zamiar zablokować, nie ma problemu, ale daj wtedy jakiś komunikat o tym dla innych.

  150. Nie mam zamiaru nikogo blokować, jeżeli chcecie sobie dyskutować to proszę bardzo. Macie swoje miejsce.

    Komentarze do wpisów nie są przeznaczone do, długiej na 120 wypowiedzi, dyskusji o wszystkim i o niczym. Osobiście nie mam dłużej siły przeglądać 100-150 mejli z wypowiedziami moon5 i jej dyskutantów aby wyłowić opinie innych moich gości.

  151. No wiesz?????!!!!! jak tak morzna?


Dodaj komentarz